Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Lad mobilen til det står at det er fulladet, alt annet er bare tull. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Okey! Bare jeg som synes headsettet som følger med W800i er umulig å bruke? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Okey! Bare jeg som synes headsettet som følger med W800i er umulig å bruke? 5137482[/snapback] Hehe... Jeg slet veldig i begynnelsen, selv om jeg prøvde alle de forskjellige gummidingsene. Men nå virker det nesten som om øret mitt har tilpasset seg den daglige invasjonen av gummiproppene, sånn at de endelig blir sittende sånn noenlunde. Men det skal ikke fryktelig mye hodebevegelse til før de "løsner" litt og bassen forsvinner. Skal ikke være enkelt Lenke til kommentar
aerox88 Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Opplever stadig at telefonen henger seg. slår seg av. venter i 1min ellerno så kommer den på igjen. joystikken blir jo mer å mer fucka for vær dag. kjedelig å blåse ren å blåse ren. har skrevet i andre tråder her hvor mye jeg savner ting på på den etc. Aldri mer SE før de får fikset en del ting... 5109834[/snapback] Samma her. Mobilen min klikker plutselig. Noen ganger lyser skjermen helt hvit, så svart, og så hvit o.s.v.. Tilsutt blir den normal igjen. Noen ganger henger den seg helt så jeg må ta ut batteriet. Dette skjer særlig når jeg bruker bluetooth. Noen fler som har opplev dette? 5134456[/snapback] Jeg har noe av det sammen:( pluttselig så skrur moben seg av og på:S dette er vedlig irriterende... det samme skjedde med min forrige mob. den bare sendte jeg på service og ble kvitt problemet Men en ting til, hvor ser jeg hvilken firmware jeg har? Det er så utrolig mye tall der Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Men en ting til, hvor ser jeg hvilken firmware jeg har?Det er så utrolig mye tall der 5140334[/snapback] >*<<*<* etterfulgt av "serviceinfo" --> "programvareinfo" også er det den første rekken med tall og bokstaver. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 var dødt her nå.. tenkte jeg skulle informere at det med å doble minnekapasiteten gikk helt fint. nå har jeg 1Gb! Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 var dødt her nå.. tenkte jeg skulle informere at det med å doble minnekapasiteten gikk helt fint. nå har jeg 1Gb! 5148586[/snapback] Og det har vi allerede en tråd om her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=486297 Tror konklusjonen var at det ikke går særlig bra. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg har et spørsmål som kanskje er mer generelt, ikke bare for w800. Jeg vil viderekoble min w800 til jobbtelefonen på dagtid. Med anrop går dette fint, men kan man ikke viderekoble sms også? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg har et spørsmål som kanskje er mer generelt, ikke bare for w800. Jeg vil viderekoble min w800 til jobbtelefonen på dagtid. Med anrop går dette fint, men kan man ikke viderekoble sms også? 5149480[/snapback] Er ihvertfall noe jeg aldri har hørt om på noen mobil Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Er ikke det litt rart da? Det står noe om å viderekoble data på innstillingsmenyen. Tenkte kanskje det ville funke, men gjorde ikke det. Lenke til kommentar
Badeand_83 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Har hatt mye problemer med min w800.. Begynte med at den hang seg hele tida i mp3 modus, og fikk da ny da mobiel var 2 dager gammel. Så tok det 3 uker før den nye ikke ville ringe ut, motta anrop, motta meldinger eller gå på internett på tross av at dekninga var optimal. Mobilen var på rep tre ganger uten at de fant problemet og det resulterte i enda en ny mobil. Da jeg kom hjem og dokket mobilen til pc'en og skulle overføre musikk via disc2phone fortalte programmet meg at musikken var overført, noe mobilen da nektet på. Da jeg da dokket mobilen neste gang var det ingen mp3-filer på minnekortet. Så da måtte jeg overføre manuelt via filbehandling. Nå har jeg hatt denne mobilen i snaue to måneder og i går dukket et nytt problem opp. Innimellom detter dekninga helt ut, som om det er dårlig kontakt i antenna. Da er eneste løsning å ta ut batteriet i 10 sek og starte mobilen på nytt.. Ganske irriterende problem da dette skjer omtrent hvert 5.te min. Mobilen har aldri vært utsatt for støt eller fukt, da jeg har den i en mobilpose og behandler den som et smykke. Noen som har løsning på problemene?? Begynner å bli rimelig lei av å ha mobilen på service.. Lenke til kommentar
Badeand_83 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Innimellom detter dekninga helt ut, som om det er dårlig kontakt i antenna. Idag har dekninga falt fullstendig bort.. Hjelper ikke å restarte mobilen engang. Noen tips? Endret 14. november 2005 av Badeand_83 Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det ser ikke ut som det er så mange fler enn deg som har det problemet, så er nok bare du som er veldig uheldig med de mobilene du har fått. Jeg hadde sendt den på service igjen jeg. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 veit ikke helt hvor jeg ske slenge denne tråden men prøver her.. har netcom young-talk og w800i.. men får ikke motatt/sendt mms... har hørt man skal sende en melding til et nummer så fikser det seg.. noen som veit noe? og er i tvil om jeg skal oppgradere firmware.. er det "risiko" fult? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 veit ikke helt hvor jeg ske slenge denne tråden men prøver her..har netcom young-talk og w800i.. men får ikke motatt/sendt mms... har hørt man skal sende en melding til et nummer så fikser det seg.. noen som veit noe? og er i tvil om jeg skal oppgradere firmware.. er det "risiko" fult? 5168854[/snapback] Du har nok heller glemt å sette opp telefonen for MMS MMS oppsett Wap oppsett (også lurt å ha) Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Jeg ønsker å oppgradere firmwaren på min W800i, men får beskjed fra MPX at dette bare er mulig dersom man bruker Netcomnettet. Noen som vet noe mer om dette? Lenke til kommentar
benlen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Skjønner ikke at det skulle være noe problem. Oppdaterte nettopp min til R1NA005, og jeg har Chess (telenor) Men kan du ikke bare prøve da? Gå inn på www.sonyericsson.no og test! Lenke til kommentar
x-team Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Får W800 om noen dager og en ting jeg lurer på, er det sånn beskyttelse framfor kameraet som k750i har? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Ja, det er et lokk som beskytter linsen ja. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hei Fikk meg W800i i dag, men har et "problem". Hvordan får man til å ta gode bilder? Er det noen triks? Ta en titt på dette bildet som jeg fant i den bildetråden lenger ned i samme kategori: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=39717 Så ser du på vedlegget mitt, alle bildene blir sånn. Ja, jeg har satt alt på beste kvalitet osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå