Gå til innhold

Tråden for og om W800i

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lest hele posten men finnes det andre måter å fjerne kamera lyden på enn å gå i stille modus?.

Dette er noe jeg også TRENGER å vite :D

Fikk min w800i i går og har hatt noen problemer:/ men ellers fungerer den fint.

1. Når jeg hører på musikk og setter på Wap så skrur telefonen seg av...:/

2. Video'er i fullskjerm hakker , og dette er vanvittig irriterende...:/

Min firmware : R1N035

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, er ikke det, har prøvd..  Men et godt forsøk var det ;)

5102420[/snapback]

Ehm, jo. Det er nok det :)

5103088[/snapback]

Rart min K750i ikke reagerer på den komnasjoenen da.. :S

Og jeg har gjort det både fort og sakte...

Startet tlf på nytt og prøvde og det funket..

R1N035 lå inne :)

Endret av Omy
Lenke til kommentar

Hvordan zoomer jeg inn/ut på bilder jeg har tatt?

Fler som har opplevd at telefonen har hengt seg?

K750i har en sånn lettvinn knapp på midten som har mange hurtigfunksjoner.

Fins ikke noe sånt på w800i eller?

Fler som sliter med at Disc2Phone ikker virker? Fører til at jeg ikke får spilt av alle låtene mine på telefonen. Kan spille de som lyder, men er jo ikke like kult det.

Lenke til kommentar

Opplever stadig at telefonen henger seg. slår seg av. venter i 1min ellerno så kommer den på igjen. joystikken blir jo mer å mer fucka for vær dag. kjedelig å blåse ren å blåse ren. har skrevet i andre tråder her hvor mye jeg savner ting på på den etc. Aldri mer SE før de får fikset en del ting...

Lenke til kommentar

Jeg har overført en del musikk til 512 brikken min og den er snart full, så.. er det normalt at det tar 10-20 sec før jeg får spilt noen av de siste sangene?? blir kortene treg når man har mye på dem? eller er det telefonen som er treig? og en ting til:Går det ann å få mp3 spilleren til å telle ned på sangen i stede for å fortelle hvor lang man et komment?

Lenke til kommentar
Opplever stadig at telefonen henger seg. slår seg av.  venter i 1min ellerno så kommer den på igjen. joystikken blir jo mer å mer fucka for vær dag. kjedelig å blåse ren å blåse ren. har skrevet i andre tråder her hvor mye jeg savner ting på på den etc. Aldri mer SE før de får fikset en del ting...

5109834[/snapback]

Samma her. Mobilen min klikker plutselig. Noen ganger lyser skjermen helt hvit, så svart, og så hvit o.s.v.. Tilsutt blir den normal igjen. Noen ganger henger den seg helt så jeg må ta ut batteriet. Dette skjer særlig når jeg bruker bluetooth. Noen fler som har opplev dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...