Hefla Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 ....og er det noen andre ting som burde oppgraderes? og er det noen"fare for feil" når man oppgraderer fra "se" sin hjemmeside?? har foresten lest at man kan "formatere" minne brikken fra 512mb til 1gb(en annen tråd her).. er det noen bivirknonger med dette?? takker for svar(håper noen svarer ) 5039176[/snapback] Jeg personlig vil ikke anbefale en oppdatering nå. Jeg gjorde det og fikk en del problemer etterpå. 1. Kamera fungerte ikke ( fikk beskjed om feil driver) 2. Fikk kun engelskspråklige menyer. 3. Fikk problemer med overføring av mp3 filer via "Disc2phone" ( den fant ikke filer som var overført...) De første to tingene fikk jeg ordnet etter noen runder med master reset og opdateringer.... Problemene med overføring har jeg fortsatt. sendte mail til SE ang. disse problemene for noen dager siden men har enda ikke fått noen svar. Når det gjelder 512 > 1024Mb så har vel tråden avslørt at dette ikke lar seg gjøre.. Jan Egil 5041640[/snapback] Har fått akkurat samme problem etter oppdatering! Var hos en forhandler og de var i telefonisk kontakt med S.E. som sa at de ikke hadde hørt om noe sånt...Men jeg har hørt om flere som har samme problem her. Drøyt irriterende ihvertfall! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 ok takk for svar da tar jeg å bare begynner å bruke den med en gang:P ps. har fikk tlf en i dag;) og bestile på torsdag veit at siba holdet til i sverige.. syns dette gikk veldig fort;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg vet at det er mulig å få fw opgradere en k750i, men hvordan er det med dekselet? Kan man få kjøpt deksel som er prikk likt en w800i og samtidig få akkurat samme synlige knapper og funksjoner på dekselet? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ja, man kan ta et W800i-deksel på K750i, og omvendt. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) ja da var usb driverne lagt inn, disc2phone ja hele pakka.. så er bare å begynne med overføringen;) men vent.. wtf "minne kortet er jo på bare 457mb.. skulle den ikke være på 512.. noen som veit hva som skal gjøres? jo, nå over til et annet problem.. nemmelig å overføre stuff til tlf en.. har lagt inn usb drivere, pc suite, og disc2phone.. starter med å laste over mp3 en med disc2pohone.. og så er det tur for wallpapers, spill og themes. først prøver jeg å bare "kopier lim inn" på minne brikken med det funker jo ikke(som forventet).. så prøver jeg " file manager.. men der står det bare"ikke til koblet".. selv om tlf en kobla til.. den kommer jo opp på"utforskeren og på disc2phone".. hva er det jeg må gjøre får å få fiksa opp i dette? Endret 23. oktober 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Ja, man kan ta et W800i-deksel på K750i, og omvendt. 5044543[/snapback] Nå som prisforskjellen er kun 500,- så er det sikkert ikke så mye å spare uansett..? Ca 200 for å legge inn programvare og 200 for deksel? Er det slikt deksel som det er på t610 slik at man ikke får til å skifte det selv? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Huff, da må jeg nok en gang sende tilbake en tlf til MPX. Beskyttelsedekslet foran kameralinsen setter seg fast. Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Finns det noen dataprogram til å redigere/lagre adresseboka på PC'n som funker på W800? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 hei;) etter noen dager med w800i kan jeg IKKE si noe annet en at jeg er "strålende fornøyd" men lurer på en ting.. lasta ned en film som er "tilpasset" w800i.. er bare det at filmen er på 40mb og da må jeg ta i bruk minnekortet som lagringsplass.. men hvordan får man overført ting til minnekortet? kan ikke bruke disc2phone, og file manager finner jo kun"telefonminne" hmm noen som veit? Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 hei;) etter noen dager med w800i kan jeg IKKE si noe annet en at jeg er "strålende fornøyd" men lurer på en ting.. lasta ned en film som er "tilpasset" w800i.. er bare det at filmen er på 40mb og da må jeg ta i bruk minnekortet som lagringsplass.. men hvordan får man overført ting til minnekortet? kan ikke bruke disc2phone, og file manager finner jo kun"telefonminne" hmm noen som veit? 5053903[/snapback] Vel, du skriver jo lenger oppe at du får frem minnebrikken i Windows utforsker? Altså er det bare å kopiere og lime inn filmen der, i riktig mappe selvsagt. Hvis ikke dette fungerer, hvilke feilmelding får du i så fall? Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Smålig irriterendes problem... Har nettopp fått min W800i.. Av og til kommer kameraet bare på av seg selv. Altså.. skyveknappe for dekselet forran linsa beveger pittelitt på seg, så kommer kameraet automatisk på. Bare jeg som har det problemet? Lenke til kommentar
palsor Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Smålig irriterendes problem... Har nettopp fått min W800i.. Av og til kommer kameraet bare på av seg selv. Altså.. skyveknappe for dekselet forran linsa beveger pittelitt på seg, så kommer kameraet automatisk på. Bare jeg som har det problemet? 5060990[/snapback] Dette er jo en "klassiker". Har hørt om flere som har problemet. Er vel ikke noe å gjøre med det... Lenke til kommentar
RBK4EVER Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 jeg har prøvd mms home studio... funker veldig bra men problemet er at jeg ikke får de ordentlig inn på telefonen... Når de kommer inn på telefonen ser de bare ut som en verktøykasse, og det er ikke mulig og klikke på den eller noe... noen som vet hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Smålig irriterendes problem... Har nettopp fått min W800i.. Av og til kommer kameraet bare på av seg selv. Altså.. skyveknappe for dekselet forran linsa beveger pittelitt på seg, så kommer kameraet automatisk på. Bare jeg som har det problemet? 5060990[/snapback] Dette er jo en "klassiker". Har hørt om flere som har problemet. Er vel ikke noe å gjøre med det... 5061455[/snapback] Hos meg er det bare å skyve knappen tilbake igjen, så er man ute av kamerafunksjonen igjen... Skjer uhyre sjelden dog... bertie Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Finns det noen dataprogram til å redigere/lagre adresseboka på PC'n som funker på W800? 5053850[/snapback] Float's mobile agent, fungerer veldig fint, kan gjøre masse annet der også Lenke til kommentar
smetho Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Dersom man oppgraderer en K750 til W800i, inkludert deksel, vil man da få den hendige "walkman"-knappen som gjør at en kan hoppe mellom vanlig modus og walkman modus? Denne knappen er jo essensiell når det kommer til brukbarhet om en hører på musikk. Har selv W800i og er strålende fornøyd Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Dersom man oppgraderer en K750 til W800i, inkludert deksel, vil man da få den hendige "walkman"-knappen som gjør at en kan hoppe mellom vanlig modus og walkman modus? Denne knappen er jo essensiell når det kommer til brukbarhet om en hører på musikk. Ja, det får man. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Sinnsykt irriterende at kameraet bare slår seg på.. bare telefonen blir vridd litt på.. så kommer det på .. usja.. *irritert* Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Finns det noen dataprogram til å redigere/lagre adresseboka på PC'n som funker på W800? 5053850[/snapback] Float's mobile agent, fungerer veldig fint, kan gjøre masse annet der også 5065390[/snapback] Fungerer ikke ordentlig på W800i. Brukte det på K500i. Andre forslag? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Er det enda komment en sjikkelig oppgradert firmvare til w800ien(kongepåhaugenmobil),er det noen som synes denne lyden i headsettet er heilt rå? Er det noen andre som har problemer med noen få layout`s som man laster ned fra Zedge.no eller er det bare meg. Jeg kjøpte mobilen med et bord stativ makan til genial løsning skal man lete lenge etter, og kan knapt vente på 1gb kortet som er i posten som komplett hadde på tilbud. Jeg har ikke lest hele posten men finnes det andre måter å fjerne kamera lyden på enn å gå i stille modus?. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå