Gå til innhold

Tråden for og om W800i

Anbefalte innlegg

Jeg vil anta at Nærgrensa uten Makro på w800i er rundt 20 cm, men med makro er det vel 4 cm kanskje, er ikke sikker.

Må være noe rundt der, eneste som jeg kan tenke meg er rimelige grenser..

Edit:

Den offisielle nærgrensen for makrofunksjonen er 10cm.

-Ole-

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte min W800i for ca 2 uker siden nå. Og etter en uke legger jeg merke til et enormt irritasjonsmoment. Mobilen knirker mye mer enn det tidligere mobiler jeg har eid før gjør. Det gir et inntrykk av at det er en billig og dårlig mobil etter min mening.

Jeg gikk nylig fra S700i W800i men S700i knirket absolutt ikke så mye i plasten. Den virker rett og slett løs på dekselet...

Jeg lurer da på om det er noen andre her med W800i som har lagt merke til samme greia eller om de i det hele tatt bryr seg?

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har tenkt å kjøpe en ny mobil, W800i/k750i eller N70, i den forbindelse hadde jeg et spørsmål til de som har k750i/w800i.

Kan jeg sende bildene jeg tar i full størrelse (1600x1200) via epost vedlegg direkte fra mobilen? Generelt hvor store vedlegg kan man sende med w800i?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Greia med makromodus er ikke at man skal få bedre kvalitet, men heller å spare tid på å finne fokus.. Ved hjelp av makro modus forteller du kameraet at bildemotivet ditt er nerme og kameraet tar høyde for dette... Dette gjør at man sparer tid ved fokus på normale avtander ved at kameeret slipper å søke gjennom hele "registeret"

Lenke til kommentar
Edit:

For å få til slik at alt dukker opp riktig i mp3 spilleren - er jeg nødt til å bruke disc2phone programvaren? Datakabelen virker ikke etter oppgradering til w800i :<

5027500[/snapback]

Neida. Så lenge du bruker en Artist -> Album katalogstruktur, så dukker de opp "riktig" i mp3-spilleren selv om du kopierer dem med Windows Explorer. Altså, mappen med albumnavnet og alle mp3-filene må ligge i en mappe med artistnavnet.

Lenke til kommentar

hei, bestile i går min se w800i, og regner med å ha den til mandag, gleder meg som en unge :) men tenkte å bukte litt tid til å forbedre meg, laste ned layout, wallpapers osv.. men det jeg lurer på er om det er noe "jeg burde gjøre før jeg setter i gang å bruke tlf en orntlig"?? har lest om å oppgradere "FW"... hva vil det si? er det å oppgradere programvaren?? titta på se sin side og fant w800i programvare oppgradering, er det dette som er FW?

og er det noen andre ting som burde oppgraderes? og er det noen"fare for feil" når man oppgraderer fra "se" sin hjemmeside??

har foresten lest at man kan "formatere" minne brikken fra 512mb til 1gb(en annen tråd her).. er det noen bivirknonger med dette??

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
hei, bestile i går min se w800i, og regner med å ha den til mandag, gleder meg som en unge :)  men tenkte å bukte litt tid til å forbedre meg, laste ned layout, wallpapers osv..  men det jeg lurer på er om det er noe "jeg burde gjøre før jeg setter i gang å bruke tlf en orntlig"?? har lest om å oppgradere "FW"... hva vil det si? er det å oppgradere programvaren?? titta på se sin side og fant w800i programvare oppgradering, er det dette som er FW?

og er det noen andre ting som burde oppgraderes? og er det noen"fare for feil" når man oppgraderer fra "se" sin hjemmeside??

har foresten lest at man kan "formatere" minne brikken fra 512mb til 1gb(en annen tråd her).. er det noen bivirknonger med dette??

takker for svar(håper noen svarer :p )

5039176[/snapback]

FW=Firm ware, altså programvaren på selve telefonen.

Lenke til kommentar
....og er det noen andre ting som burde oppgraderes? og er det noen"fare for feil" når man oppgraderer fra "se" sin hjemmeside??

takker for svar(håper noen svarer :p )

5039176[/snapback]

Jeg personlig vil ikke anbefale en oppdatering nå.

Jeg gjorde det og fikk en del problemer etterpå.

1. Kamera fungerte ikke ( fikk beskjed om feil driver)

2. Fikk kun engelskspråklige menyer.

3. Fikk problemer med overføring av mp3 filer via "Disc2phone" ( den fant ikke filer som var overført...)

De første to tingene fikk jeg ordnet etter noen runder med master reset og opdateringer....

Problemene med overføring har jeg fortsatt. sendte mail til SE ang. disse problemene for noen dager siden men har enda ikke fått noen svar.

Når det gjelder 512 > 1024Mb så har vel tråden avslørt at dette ikke lar seg gjøre..

Jan Egil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...