Gå til innhold

Tråden for og om W800i

Anbefalte innlegg

Dette er vel forskjellene mellom K750 og W800.

Mulighet for å starte musikkavspilleren uten å starte telefonen

- Bedre musikkspiller

- Dedikert knapp som tar deg til musikkspilleren

- Sanginfo vises øverst i displayet når sang skiftes mens du bruker andre funksjoner på telefonen.

Ang dette kamera og kvalitet, er så mange meninger og synspunkter på dette som går begge veier at jeg ikke vil spekulere i det.

Personlig har jeg den første FW (til K750) og den fungerer knirkefritt for meg pr idag, har hørt at nyere FW at noe er forbedret, mens andre ting er forverret?

Kan du gi en kommentar til hvordan den "opplevde" kvaliteten på W800 er iforhold til K750 siden du har begge?

Hmm... tror jeg må ha denne selv...

Og et siste spm, hvor har du fått tak i den så tidlig?

kos deg med den!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ikke mulig å sammenlikne kamerasoftware direkte? Har version 4.4 på min oppgraderte K750i (R1J002) Noen som kan si hvilken version det er på W800?

Dumt at det ikke er mulig å bruke kalender etc. i flight modus.

Lenke til kommentar

O_K: jeg ser ikke helt vitsen i og bruke kalender i flightmodus, da dette lett er tiljenglig med et par tastetrykk når telefonen er på..

Er det noen som vet om man kan bytte K750i inn hos et verksted for en liten sum og få dne tilbake som W800i? siden jeg har hørt at man kan ta dekslet av k750i selv ganske lett og da sette på W800i dekslet da telefona er helt likt oppbygd og eneste forskjellen er sofware og dekslet..

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om man kan bytte K750i inn hos et verksted for en liten sum og få dne tilbake som W800i? siden jeg har hørt at man kan ta dekslet av k750i selv ganske lett og da sette på W800i dekslet da telefona er helt likt oppbygd og eneste forskjellen er sofware og dekslet..

hmm, jeg tror ikke det går ann, men det er jo mulig å kjøpe dekselet selv og sett det på........ har tenkt til det selv, går ann og få kjøpt det på de fleste større netauksjoner sånn som ebay :thumbup:

Lenke til kommentar

Les her:

http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=8171

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=438150

Svaret er at ja, en K750i kan ha W800i-firmware.

Lenke til kommentar

Enig. Ser ikke helt poenget med flight mode i det hele tatt. Jeg tar jo heller med meg mp3 spilleren min :roll:

-Edit- Okay, jeg prøver ikke å være en drittsekk, men det hadde jo vært kult å kunne bruke alle funksjonene på telefonen som ikke trenger sending eller mottak av radiosignaler. Synes jeg, da..

Endret av oddity
Lenke til kommentar

Tror enkelte har misfotstått denne såkalte "Flight mode" greien litt.

Det er ikke "flight mode" - det er bare en mulighet for å starte musikk/video-avspiller uten å starte telefonen.

Årsaken til at du vil det er:

- Du vil Spare strøm

- Du har ikke sim-kort tilgjengelig

Dersom hoved-hensikten med funksjonen var å kunne bruke den på fly, ville nok alle funksjonene vært mulig å bruke.

Det skal være en Walkman, og en walkman skal ikke trenge sim-kort.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Okay! Greit nok, min feil.. har ikke sjekka ut så nøye hva SE mente med flight-mode. Synes likevel det hadde vært fett å kunnet bruke telefonens andre funksjoner. Kanskje det kommer etterhvert?

Endret av oddity
Lenke til kommentar

Godt svart Lurifaksen, så slipper vi mer OT ;)

Her er USB drivera til W800 (link)

Angående med bildekvalitets forskjellen så fant jeg en link her,

http://www.kingmobilephone.com/Unlock/Sony...800i.htm]Rewiev

Det er svært få plasser du kan få flashet din K750i om dagen men det er vist mulig via denne nettsiden:

http://www.totalserver.net/

Endret av Omy
Lenke til kommentar

En ting jeg savner på min k750 er at når man hører på musikk så må man trykke på mobilen for å bytte sang. Savner at man trykker på handsfreeknappen for å bytte sang. Dette kunne jeg på min gamle 6230.

Har W800 denne muligheten? Hvis den har det, så bytter jeg FW :D

Lenke til kommentar
Angående med bildekvalitets forskjellen så fant jeg en link her,

http://www.kingmobilephone.com/Unlock/Sony...800i.htm]Rewiev

Der ser det ut som om W800 jevnt over har varmere farger enn K750, men det betyr ikke BARE at bildet blir bedre. Det bildet med katten ble dårligere på W800, etter min mening. Dette er det eneste bildet som er tatt innendørs i dårlig belysning, og det er sikkert ikke bare jeg som er overrasket over at K750 faktisk er BEDRE enn W800 på dette punktet...

Lenke til kommentar

Da har jeg konvertert min K750i til W800i.

Jeg liker spesielt mediaplayeren bedre i W800i.

Har mistet tennisspillet og flyspillet ser jeg. Men fått et nytt spill Quadrapop.

En annen fundamental forskjell er at for å minimere radio og mp3spilleren er det bare å trykke tilbakeknappen nå, før måtte man trykke høyre menyknapp og så velge minimere, denne endringen satte jeg pris på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...