Gå til innhold

Tråden for og om W800i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det har av den grunn at telefonen ikke klarer laste så stor mengde av lyd og bilde på en gang... Jeg lastet over en musikkvideo av bra kvalitet over på telefonen, og den greide ikke å spille av lyden uten å "hakke", men når jeg lastet en film med "dårlig kvalitet" da gikk det helt fint

Dette problemet kan jo kanskje bli løst i fw i fremtiden

Lenke til kommentar

Har sendt inn k750'n til unbranding nå, men er litt usikker på om jeg skulle valg oppgradering til w800 istedet, det eneste jeg er litt skeptisk til er at knappen over joysticken ikke lenger fungerer til å veksle mellom programmene man har åpne.

Finnes det en måte å komme til den menyen på w800 også?

Ellers - dere som har hatt begge, er det noe dere savner fra k750 som ikke er på w800? :)

-Nicolai

Lenke til kommentar

finnes det noen billige utenlandsbutikker som selger w800i-tilbehør? Som f.eks screenprotectors, vesker osv? Gi gjerne lenker! (Handlet en del greier fra Hong Kong til min P910i men husker ikke hva siden het lenger)

ohhh...btw: fikk min w800i idag! :w00t: ..vant den i en konkurranse for en stund siden men fikk den ikke før nå..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Spørsmål: Må jeg bruke Disc2Phone for å få album under Artister-menyen til å fungere? Jeg prøvde bare å legge mp3-mapper rett under MP3-mappen på minnekortet med disse ville ikke spilles av under Artister! Så prøvde jeg Disc2Phone men dette er utrolig tregt! Hvordan kan jeg benytte drag`n`drop samt få det ordentlig under Artister hvor mappenavnet representerer artisten?

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke helt hva du mener men skal prøve å forklare meg litt bedre:

Jeg har en mappe som heter Absolute Music 999 og under der har jeg sangene.

Jeg ønsker at jeg kunne ha Absolute Music 999 på Artister-menyen og når jeg går videre under den artisten, listes all musikken.

Hvordan skal jeg få dette til?

Lenke til kommentar
jeg skjønner ikke helt hva du mener men skal prøve å forklare meg litt bedre:

Jeg har en mappe som heter Absolute Music 999 og under der har jeg sangene.

Jeg ønsker at jeg kunne ha Absolute Music 999 på Artister-menyen og når jeg går videre under den artisten, listes all musikken.

Hvordan skal jeg få dette til?

da må du lage 2 kataloger, en for artist, og deretter en for album. ellers takler telefonen d ikke (etter min erfaring).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...