krizkriz Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvordan er det å konvertere hele filmer?? på ca 700mb?Prøvde det en gang med nokia miltimedia converter, og da stoppa den opp etter en liten stund.... Prøv igjen da. Det skal gå an. Lenke til kommentar
joars Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg ser ikke hvor jeg kan velge at en avtale i kalenderen kan gjentas f.eks. en gang i uka, en gang i året e.l. Det er jo mulig, for når jeg legger inn en bursdag på en person i adresselista blir den gjentatt en gang i året i kalenderen. Noen som veit hvor jeg setter dette selv? Det er vel rett foran nesa mi, men jeg finner det ikke, heller ikke i manualen... Svaret fra SE var at dette ikke er mulig Det var da innmari dårlig, spesielt siden funksjonaliteten ligger der og brukes på bursdager man legger inn. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hvilket program kan jeg bruke for å konvertere film til 3GP? Ikke 3GP converter, den kan vel ikke konvertere andre formater? Lenke til kommentar
havard_m Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 så snart Sony Ericsson kommer ut med en model med 3G kommer jeg å kjøpe på flekken%) kommer sikkert kalle det så mye som W810i =p Ikkje W810i, men... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 K600 kan ikke sammenlignes med W800 på noe vis, Dårligere kamera, ikke minnekort (Altså ubrukelig som mp3 spiller, kun 37 mb), Ikke walkman mobil etc. Lenke til kommentar
havard_m Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 nokon som veit om w800 har innebygd prog for styring av winamp over BT, slik som k700 har? Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det har den, kan bruke det samme programmet som til k700i til å lage profiler for fjernkontroll.. Send profilen via bluetooth Her er winamp profil jeg lastet ned Winamp.hid Lenke til kommentar
havard_m Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det har den, kan bruke det samme programmet som til k700i til å lage profiler for fjernkontroll.. Send profilen via bluetooth Her er winamp profil jeg lastet ned takker Lenke til kommentar
Zederics Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 så snart Sony Ericsson kommer ut med en model med 3G kommer jeg å kjøpe på flekken%) kommer sikkert kalle det så mye som W810i =p Ikkje W810i, men... Iknow , mulig w850i =p mene det kan nok tenkes om 6 månder. ville ha voret kjekt med 3G.... !) Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) tålmodig nok har jeg kommet meg gjennom alle 14 sidene uten å finne svar på det jeg søker. På K750i er det en knapp over joystikk(lykkepinnen) som gjør at man kan veksle mellom flere åpne program man har satt i gang, er dette mulig med W800 også ? Siden denne knappen på W800 er dedikert musikk kan dette kanskje gjøres på en annen måte på W800. Dette er en veldig bra egenskap for k750i. Korrekt meg gjerne om jeg bommer her.. Endret 27. august 2005 av geirandreo Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Det er på en måte den samme funksjonen for w800 bare at det er det er "opp" knappen, den fører til "flere snarveier", men ikke nyeste hendelser og favoritter som på k750... Har savnet denne knappen litt noen ganger, men man klarer seg helt fint uten *edit*: Dette er i standby modus vel og merke Så det blir ikke helt det samme Endret 27. august 2005 av Supah89 Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hvordan er det med tekstmeldingsbegrensninger, hvor mange sms kan man ha maks på telefonen, er det noen begrensning? Og hvordan er det med eksraprogram, er det mange å få tak i på nettet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hvordan er det med tekstmeldingsbegrensninger, hvor mange sms kan man ha maks på telefonen, er det noen begrensning?Og hvordan er det med eksraprogram, er det mange å få tak i på nettet? Er vel 200 meldinger som er maks på den mobilen. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hvordan er høyttaleren (ringetoner og mp3-avspilling uten headset) i forhold til K750? Samme? Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 knappen over joysticken på w800i flipper mellom å åpne og lukke mp3 spilleren.. høyttaleren skal vel være det samme i forhold til hardware, men jeg synes at lyden på min w800i kan virke bedre i forhold.. men tør ikke si noe for sikkert. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Høyttaleren til K750i var helt elendig. Det mente selv flere SE folk jeg snakka med på den Elektromessa på spektrum før sommer. Fikk vite like før sommer at SE hadde kommet med en nyere type hlyttaler til K750,som jeg visstnok skulle få byttet til på garanti. Har nå levert mobilen til rep,så for se hvor mye bedre den nye er. Antar W800i har den nye typen høyttaler. Endret 28. august 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Nei, for jeg fikk leika litt med K750 i går, og syntes lyden var veldig bra. Men det må vel ha vært den nye høyttaleren da... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvis jeg får lønning i morra, er jeg 5 cm unna å kjøpe den. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Høyttaleren til K750i var helt elendig.Det mente selv flere SE folk jeg snakka med på den Elektromessa på spektrum før sommer. Fikk vite like før sommer at SE hadde kommet med en nyere type hlyttaler til K750,som jeg visstnok skulle få byttet til på garanti. Har nå levert mobilen til rep,så for se hvor mye bedre den nye er. Antar W800i har den nye typen høyttaler. Er du SIKKER på at dette er riktig? Shit, da vil jeg skaffe ny høyttaler... Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Noen som vet om man får kjøpt disse gummiproppene som sitter på enden av pluggene (headsettet) som følger med? Mistet den ene av de som passer ørene mine best, må jeg kjøpe helt nytt headsett da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå