B4stian Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Z800i er da Sony Ericsson. Eller misforstod jeg deg nå? Z800i er en ganske ny Sony Ericsson-telefon med 3G ja. EDIT: Innlegg 7000 jo! Endret 22. august 2005 av datating Lenke til kommentar
Zederics Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er en Sony ericsson kom jeg på nå nettopp%) mene jeg tror jeg venter på en nyere modell unnasett =) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Z800i er da Sony Ericsson. Eller misforstod jeg deg nå? Z800i er en ganske ny Sony Ericsson-telefon med 3G ja. EDIT: Innlegg 7000 jo! Hehe. Jeg vet at det er en Sony Ericsson siden jeg selv har hatt telefonen. Bare lurte på om jeg misforstod innlegget til Zederics, noe jeg nå ser at jeg ikke gjorde. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Oransje er en flott farge! Har alltid likt den fargen Endelig en mobil som går bort ifra standard sort/sølv konseptet! Lenke til kommentar
xminator Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Og på telefonen er "orange" fargen en metallfinish. Kobberaktig, og langt fra så knall orange som det ser ut på bildene. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har fått veldig lyst på denne telefonen nå. Spesielt med den heftige javaytelsen. Spill er (også) viktig for meg, nemlig... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 De spillene som følger med utnytter ikke 10% av ytelsen som denne javamotoren kan tilby. Lenke til kommentar
Zederics Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Og på telefonen er "orange" fargen en metallfinish. Kobberaktig, og langt fra så knall orange som det ser ut på bildene. photoshop er en fin ting %) fiksa sikkert fargene i adobe! hvor er det jeg kan finne bra java spill hen? gjerne gratis =) Endret 22. august 2005 av Zederics Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Har bare lest lett igjennom så hvis jeg tråkker på noen sine tær så beklager jeg. Jeg vil gjerne dele min erfaring med denne mobilen: Inntrykk: Sånn for fargenes del så syns jeg den er veldig tøff. Mange som ikke liker fargen, men jeg må si at bildene som liger ute på nett ikke viser helt virkeligheten. Syns selv før jeg fikk mobil at den så litt stygg ut på bildene, men når jeg så den i eska får første gang var den annerledes. Den er ekstremt funksjonell og brukervennlig. Hvem som helst kan bruke denne. Jeg liker shortcuts til musikk veldig bra fodi det er vel den funksjonen jeg bruker mest. Sånn i flight-mode er den nydelig som en mp3 spiller med god batterilevetid. Mp3: Dette er vel grunnen jeg kjøpte mobilen og syns at mp3 spilleren er noe av det bedre jeg har sett. I teorien er det uendelig med lagring og betterilevetid er kjempe bra(spesielt hvis du spiller i flight-mode). Kamera: Sånn W800i vs K750i syns jeg de er like. Veldig like. Eneste er at W800i i tillegg har mp3-spiller og mer lagringsplass. Så W800i er mye mer værdt pengene, syns jeg. Eneste negative jeg vil lege til er at den henger seg av og til. Sånn når det ligger veldig mye musikk og bilder på disken kan det ta sin tid før mobilen reagerer. Dette er helt vanlig med tanke på at musikk og bilder tar mye krefter av mobilen. Så til slutt for de som er opptatt av lydkvalitett. Headsettet du får mer er perfekt. Nydelig kvalitet for oss som ikke krever krystal klar lyd. Høytaleren kunne vært bedre, men skal du bare ha den på stranda eller no så går det fint. Den høres litt ut som en radio til tider på veldig lav kbps. Men offrer du plass for kvalitet så kan du godt bruke høytaleren med 192kbps og være godt fornøyd. Som et siste personlig råd: jeg bruker 64kbps og er fornøyd med det. Syns selv det er det beste mellom kvalitet og lagringsplass. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ja..jeg burde kanskje sett på hvordan fargen er i butikken..For den ser grusom ut på skjermen min hehe...oransje har jo aldri vært kult hehe...hvis ikke man er fra nederland da. Men kobber...hmm..ja..det er jo bedre... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Og på telefonen er "orange" fargen en metallfinish. Kobberaktig, og langt fra så knall orange som det ser ut på bildene. Jeg vet, har prøvd den Lenke til kommentar
Nilz1 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Lurer på om noen kan sjekke om det er mulig å synk. rekkefølgen i adresselista etter fornavn/etternavn.? Jeg prøver og prøver, men den vil ikke endre fra fornavn til etternavn. Kan være noe med at jeg kopierte hele lista fra min K700, men der var den synk. på etternavn. For de som ikke vet hvordan, så finner du dette i: kontakter -> Valg -> Avansert -> Synkr. rekkefølge Lenke til kommentar
Zederics Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 ja..jeg burde kanskje sett på hvordan fargen er i butikken..For den ser grusom ut på skjermen min hehe...oransje har jo aldri vært kult hehe...hvis ikke man er fra nederland da. Men kobber...hmm..ja..det er jo bedre... tenker du på vinter -OL =p skøytedraktene! Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Noen andre her som har fått problemer med jousticken? Hos meg ble det vanskelig å bla med den.Den ble trykket inn uansett hvordan jeg bevegde den. Jeg rørte litt rundt med en tannpirker rundt JS og det ser ut som hjalp en del. Virker som om enterfunksjonen er veldig følsom og ømfintlig for skitt.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ingen problemer med joysticken på min. Faktisk den beste joysticken jeg noen gang har hatt på en telefon. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Så var det spørsmålet da, i morgen skal jeg ha ny telefon, blir det en 750 eller en 800? Det er opp til meg, så det jeg da lurer på er om noen av nettbutikkene dere ute har noen liggendes til en grei penge? Nå tenker jeg på w800i ja, ser at komplett har k750i. Lenke til kommentar
steigtind Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Nettopp kjøpt telefonen ( W800i ) og jeg lurer på hvilken format må jeg ha for å se på kort filmer på moben ! evnt hvilken program må jeg bruke for å konvertere ! MIKSOFT Mobile 3GP converter Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Så var det spørsmålet da, i morgen skal jeg ha ny telefon, blir det en 750 eller en 800? Det er opp til meg, så det jeg da lurer på er om noen av nettbutikkene dere ute har noen liggendes til en grei penge? Nå tenker jeg på w800i ja, ser at komplett har k750i. seff kjøper du w800i da. elkjøp.no eller komplett.no det beste: NeTsHoP.n0 Lenke til kommentar
Zederics Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Nettopp kjøpt telefonen ( W800i ) og jeg lurer på hvilken format må jeg ha for å se på kort filmer på moben ! evnt hvilken program må jeg bruke for å konvertere ! MIKSOFT Mobile 3GP converter sjekke det opp løpet av dagen, etter jeg er ferdig på jobb kl 1900 =/ Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvordan er det å konvertere hele filmer?? på ca 700mb? Prøvde det en gang med nokia miltimedia converter, og da stoppa den opp etter en liten stund.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå