Gå til innhold

Tråden for og om W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og på telefonen er "orange" fargen en metallfinish. Kobberaktig, og langt fra så knall orange som det ser ut på bildene.

photoshop er en fin ting %) fiksa sikkert fargene i adobe!

 

hvor er det jeg kan finne bra java spill hen? gjerne gratis =)

Endret av Zederics
Lenke til kommentar

Har bare lest lett igjennom så hvis jeg tråkker på noen sine tær så beklager jeg. Jeg vil gjerne dele min erfaring med denne mobilen:

 

Inntrykk: Sånn for fargenes del så syns jeg den er veldig tøff. Mange som ikke liker fargen, men jeg må si at bildene som liger ute på nett ikke viser helt virkeligheten. Syns selv før jeg fikk mobil at den så litt stygg ut på bildene, men når jeg så den i eska får første gang var den annerledes.

 

Den er ekstremt funksjonell og brukervennlig. Hvem som helst kan bruke denne. Jeg liker shortcuts til musikk veldig bra fodi det er vel den funksjonen jeg bruker mest. Sånn i flight-mode er den nydelig som en mp3 spiller med god batterilevetid.

 

Mp3: Dette er vel grunnen jeg kjøpte mobilen og syns at mp3 spilleren er noe av det bedre jeg har sett. I teorien er det uendelig med lagring og betterilevetid er kjempe bra(spesielt hvis du spiller i flight-mode).

 

Kamera: Sånn W800i vs K750i syns jeg de er like. Veldig like. Eneste er at W800i i tillegg har mp3-spiller og mer lagringsplass. Så W800i er mye mer værdt pengene, syns jeg.

 

Eneste negative jeg vil lege til er at den henger seg av og til. Sånn når det ligger veldig mye musikk og bilder på disken kan det ta sin tid før mobilen reagerer. Dette er helt vanlig med tanke på at musikk og bilder tar mye krefter av mobilen.

 

Så til slutt for de som er opptatt av lydkvalitett. Headsettet du får mer er perfekt. Nydelig kvalitet for oss som ikke krever krystal klar lyd. Høytaleren kunne vært bedre, men skal du bare ha den på stranda eller no så går det fint. Den høres litt ut som en radio til tider på veldig lav kbps. Men offrer du plass for kvalitet så kan du godt bruke høytaleren med 192kbps og være godt fornøyd.

 

Som et siste personlig råd: jeg bruker 64kbps og er fornøyd med det. Syns selv det er det beste mellom kvalitet og lagringsplass.

Lenke til kommentar

Lurer på om noen kan sjekke om det er mulig å synk. rekkefølgen i adresselista etter fornavn/etternavn.?

Jeg prøver og prøver, men den vil ikke endre fra fornavn til etternavn.

Kan være noe med at jeg kopierte hele lista fra min K700, men der var den synk. på etternavn.

 

For de som ikke vet hvordan, så finner du dette i:

kontakter -> Valg -> Avansert -> Synkr. rekkefølge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...