Gå til innhold

Tråden for og om W800i

Anbefalte innlegg

ja nei jeg er ikke sikker selv jeg. Men i og med at jeg på ingen måte trenger musikk i min tlf, så tror jeg uansett går for K750. Uten at det har så altfor mye å si så har jeg store problemer med fargen oransj!

Men når gutta på amobil har testet begge, samt at dem hevdet at joysticken på K750 var hærlig (husker ikke ordrett hva dem skrev) så tror jeg jo litt på det hehe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men når gutta på amobil har testet begge, samt at dem hevdet at joysticken på K750 var hærlig (husker ikke ordrett hva dem skrev) så tror jeg jo litt på det hehe...

Har hatt K750i i over en måned selv, og har nå W800i, så jeg har godt grunnlag for å uttale meg jeg også. Husk at det Amobil sier om dette er en subjektiv sak, ikke nødvendigvis fakta. :)

Endret av Lord Swag
Lenke til kommentar

Er med på den!

Men jeg er vant til T610, så uansett så blir alt bedre enn det. Desuten er w800 omtrent 500kr dyrere. ikke det at prisen har sååå mye å si, men uansett.

Men om jeg hørte på musikk på gata alla walkman så hadde jeg helt sikkert valgt W800 selv.

Lenke til kommentar
Når det gjelder dette er jeg totalt uenig med Amobil. Synes både knapper og joystick er mye bedre på W800i enn på K750i. Prøv å få prøvd begge og se selv hva du synes.

Enig.Jeg har store hender,men sms funker meget bra.

Problemet med joysticken er at trykkefunksjonen er litt for følsom..

Lenke til kommentar
Nettopp kjøpt telefonen ( W800i ) og jeg lurer på hvilken format

må jeg ha for å se på kort filmer på moben !

evnt hvilken program må jeg bruke for å konvertere !

du kan også bruke mp4, du kan bruke nero recode til å konvertere(?) Hvis du har det da :p

det er bare dumt å ikke hele nero pakken %)

mene 3gp og mp4 !! thats it ? for teste noe andre formater etterhvert bare for løye.

bilde formater ?

har planer å legge inn mye innnpå den 512 brikken !)

mene jeg får bare opp 468mb ?

Lenke til kommentar

Jeg sliter veldig med å forstå hva du skriver, Zederics. Fint om du kunne formulert deg på en annen måte.. :)

Prøver allikevel å svare.

Telefonen støtter kun 3GP og MP4 av videoformater etter hva jeg vet.

Av bilder støtter den ihvertfall PNG, GIF og JPG. Har ikke prøvd noen andre selv.

Endret av Lord Swag
Lenke til kommentar

Har hatt min SE W800i i et par dager nå. Førsteintrykket er meget bra, selv om jeg er en smule skuffet over batterilevetiden. Har brukt den ganske aktivt, men to dager før den måtte lades på nytt er vel bittelitt lite?! Med anonsert standby til 400 timer, 9 timer tale og 30 timer avspilling i flightmodus trodde jeg det skulle vare litt lenger.

Mtp. joysticken som alltid ser ut til å gå i stykker på SE telefoner, er det viktig å bruke knappene til å velge, og ikke trykke ned joysticken i midten. Min teori er at du har joysticken litt lengere hvis du følger dette rådet:)

Vet ikke hvordan det er med dere andre som har denne telefonen, men hos meg er menyen litt treg, men ikke så mye at det er sjenerende.

Ellers er jeg godt fornøyd med telefonen!

Lenke til kommentar
har noen forstått seg på funksjonene på dei mappene ?

1. MSSEMC - det er vel denne mappen som er disken på telefonen

2. MP3 - den forstår jeg =p

3. DCIM - hva er dette for noe?

eller befinner alle disse mappene inni brikken?

1.Nei,dette er vel også en del av MS?

Det er her blant annet filmfilene ligger dersom du velger å lagre de.

3.Det er der bilder blir lagret.

Lenke til kommentar
Jeg sliter veldig med å forstå hva du skriver, Zederics. Fint om du kunne formulert deg på en annen måte.. :)

Prøver allikevel å svare.

Telefonen støtter kun 3GP og MP4 av videoformater etter hva jeg vet.

Av bilder støtter den ihvertfall PNG, GIF og JPG. Har ikke prøvd noen andre selv.

Den støtter også .bmp :yes:

Lenke til kommentar

Hadde ikke gjort noe om den hadde støttet noen andre video format også :hmm: Går det å få støtte for fler formater ved hjelp av java program, mediespiller?

Noen som har hatt problem med at nakkebøylen til hodesettet har knekt?(vet den er bøybar)

Det skjedde hos meg etter et par dager, etter det så er det dårlig kontakt på venstre hodeplugg :( Får bare kjøpe nye :cry:

*edit*: Rettet litt på den ene setningen

Endret av Supah89
Lenke til kommentar
så snart Sony Ericsson kommer ut med en model

med 3G kommer jeg å kjøpe på flekken%)

kommer sikkert kalle det så mye som W810i =p

Hva med Z800i? Finnes jo allerede den. :)

jeg vet mene jeg er en stor fan av sony og ericsson merke navn.

En kompis av meg kaller seg nokia og bruker kun Nokia telefoner #)

og navnet mitt er jo Eric så det forklarer den saken%) SE wee

mene her er det par andre telefoner som ikke finnes i norge ennå sukk=(

http://www.phoneyworld.com/handsets/index.aspx

Nyheter!!!! bluetooth v2.0 !! http://www.cellular-news.com/story/13780.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...