sir-alex Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Kan dere nevne noen negative sider ved W800?? Endret 16. august 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kan dere nevne noen negative sider ved W800?? Tja, må vel være noe. - Ikke så veldig stor skjerm, bare 1,8". - Begrenset meldingsminne. Var det eneste jeg kom på nå Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Dette er første gang jeg har SE så merket at det var ikke like lett å skrive med som Nokia, er dette en tilvenningsak? Det er noen år siden jeg hadde Nokia og jeg syns det er håpløst å skrive meldinger på de når jeg låner en. Dette er selvsagt en tilvenningssak. Synes W800 er meget god på meldinger.Faste og tighte knapper uten forsinkelse slik som SE hadde før... Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hei !! Ser at flere her har fått sin w800, og da lurer jeg på om telefonen leverer tilfredsstillende volum ved bruk av andre headphones enn de som er med? Har k750 selv btw, og tenker å investere i det der hpm-70, når det kommer ut i sjappene. beklager om dette er tatt opp før i tråden, søkefunksjonen ga meg lite hjelp her. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg synes lyden er mer enn høy nok både med handsfree som følger med og med Koss The Plug. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er det noen som vet om W800i kan brukes som webcam? Mulig det er et dumt spørsmål men... Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er det noen som vet om W800i kan brukes som webcam? Mulig det er et dumt spørsmål men... Ikke et dumt spørsmål, men det ser ikke ut til å være mulig. Er i hvert fall ingen som har klart det i denne tråden: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=457142 Lenke til kommentar
joars Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kan dere nevne noen negative sider ved W800?? Headsettet er for bra... Veldig fint når man hører på musikk, men når man skal snakke i telefonen hører man knapt hva man selv sier fordi støyen utenfra (i dette tilfellet din egen stemme) blir dempet veldig bra. Det skulle vært ekko på øret av det man selv sa. Hvis det er mulig å slå på er det supert om noen forteller hvordan Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Den mest åpenbare negative siden for meg er at jeg ikke vet om jeg synes fargen/designet er stygt eller kult. Men i motsetning til K750i ser denne ut til å fungere bra. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Det jeg synes var dumt med W800i: - Ikke tastelås på kameradeksel (Dekselet burde vært motorisert og ikke mulig å åpne med tastelås på) - Treg når man skal zoome inn på bilder som allerede er tatt. - Alt for lav lyd på diktafon/talememoopptak. (Mye lavere enn den var på K700i) Ellers er alt bare fryd og gammen foreløpig! Kan jo nevne hva jeg synes var bra med W800i: - Meget bra kamera (til mobil å være) - Behagelige og "stillegående" taster (I forhold til min gamle k700i) - Mye minne - Fint design - Ingen klistremerker som detter av etter 2 uker (Som "Internet" og "Quickshare" merkene på K700i) osv osv osv osv osv Endret 17. august 2005 av MicrolaXx Lenke til kommentar
kebabgutten Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hei.. Akkurat fått meg w800i, men alt startet med problemer.. For det første så funker jo ikke "styrespaken", alstå denne spaken i midten som jeg skal velge med.. Noe seriøst gale? Bør jeg bare bytte den med en gang?? Eller noe annet som må gjøres... Veldig skuffet her Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 .. Om denne ikke fungerer er det klart at du bør bytte ja. Gå tilbake til butikken og si at du gjerne vil ha et nytt eksemplar pga. DOA-feil. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Fikk prøve en kamerat sin W800i i kveld. Jeg ble ikke sånn kjempeoverrasket, tror jeg heller venter enda litt til før jeg kjøper meg ny mobil, vil føle den store overgangen Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Gadd ikke lese gjennom hele tråden, men kommer w800 med jackplugg/adapter slik at man kan brukehvilke hodetlf man vil?? Eller må man handle det ved siden av? Evnt når blir jack-adapter til salgs? og til hvilken pris? Endret 19. august 2005 av MrHappy Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gadd ikke lese gjennom hele tråden, men kommer w800 med jackplugg/adapter slik at man kan brukehvilke hodetlf man vil?? Eller må man handle det ved siden av? Må handle det ved siden av Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gadd ikke lese gjennom hele tråden, men kommer w800 med jackplugg/adapter slik at man kan brukehvilke hodetlf man vil?? Eller må man handle det ved siden av? Må handle det ved siden av Feil. Adapter til minijack følger med det. Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 ok.... noen som vet når det blir til salgs i butikken? evnt hvor mye adapter kommer til å koste?? Stilte dette spørsmålet i forrige innlegg, men dere svarte før jeg fikk editert hehehe... Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Gadd ikke lese gjennom hele tråden, men kommer w800 med jackplugg/adapter slik at man kan brukehvilke hodetlf man vil?? Eller må man handle det ved siden av? Må handle det ved siden av Feil. Adapter til minijack følger med det. Mener å ha hørt at det fås som ekstrautstyr Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Mener å ha hørt at det fås som ekstrautstyr Som folk sier her i tråden: Det følger med når man kjøper W800i. Lenke til kommentar
xminator Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nå over til ett skikkelig nybegynnerspørsmål: Hvordan lader jeg telefonen og bruker headsettet på en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå