Gå til innhold

Tråden for og om W800i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er første gang jeg har SE så merket at det var ikke like lett å skrive med som Nokia, er dette en tilvenningsak?

Det er noen år siden jeg hadde Nokia og jeg syns det er håpløst å skrive meldinger på de når jeg låner en.

Dette er selvsagt en tilvenningssak.

Synes W800 er meget god på meldinger.Faste og tighte knapper uten forsinkelse slik som SE hadde før...

Lenke til kommentar

Hei !!

Ser at flere her har fått sin w800, og da lurer jeg på om telefonen leverer tilfredsstillende volum ved bruk av andre headphones enn de som er med?

Har k750 selv btw, og tenker å investere i det der hpm-70, når det kommer ut i sjappene.

beklager om dette er tatt opp før i tråden, søkefunksjonen ga meg lite hjelp her.

Lenke til kommentar
Kan dere nevne noen negative sider ved W800??

Headsettet er for bra... Veldig fint når man hører på musikk, men når man skal snakke i telefonen hører man knapt hva man selv sier fordi støyen utenfra (i dette tilfellet din egen stemme) blir dempet veldig bra. Det skulle vært ekko på øret av det man selv sa. Hvis det er mulig å slå på er det supert om noen forteller hvordan :)

Lenke til kommentar

Det jeg synes var dumt med W800i:

- Ikke tastelås på kameradeksel (Dekselet burde vært motorisert og ikke mulig å åpne med tastelås på)

- Treg når man skal zoome inn på bilder som allerede er tatt.

- Alt for lav lyd på diktafon/talememoopptak. (Mye lavere enn den var på K700i)

Ellers er alt bare fryd og gammen foreløpig! :thumbup:

Kan jo nevne hva jeg synes var bra med W800i:

- Meget bra kamera (til mobil å være)

- Behagelige og "stillegående" taster (I forhold til min gamle k700i)

- Mye minne

- Fint design

- Ingen klistremerker som detter av etter 2 uker (Som "Internet" og "Quickshare" merkene på K700i)

osv osv osv osv osv

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar

Hei.. Akkurat fått meg w800i, men alt startet med problemer.. For det første så funker jo ikke "styrespaken", alstå denne spaken i midten som jeg skal velge med.. Noe seriøst gale? Bør jeg bare bytte den med en gang?? Eller noe annet som må gjøres...

Veldig skuffet her

Lenke til kommentar

Gadd ikke lese gjennom hele tråden, men kommer w800 med jackplugg/adapter slik at man kan brukehvilke hodetlf man vil??

Eller må man handle det ved siden av?

Evnt når blir jack-adapter til salgs? og til hvilken pris?

Endret av MrHappy
Lenke til kommentar
Gadd ikke lese gjennom hele tråden, men kommer w800 med jackplugg/adapter slik at man kan brukehvilke hodetlf man vil??

Eller må man handle det ved siden av?

Må handle det ved siden av

Feil. Adapter til minijack følger med det. :)

:blush: Mener å ha hørt at det fås som ekstrautstyr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...