Gå til innhold

Tråden for og om W800i


Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke hvor jeg kan velge at en avtale i kalenderen kan gjentas f.eks. en gang i uka, en gang i året e.l. Det er jo mulig, for når jeg legger inn en bursdag på en person i adresselista blir den gjentatt en gang i året i kalenderen. Noen som veit hvor jeg setter dette selv? Det er vel rett foran nesa mi, men jeg finner det ikke, heller ikke i manualen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det er mye SE eksperter her. så jeg lurer på noen små ting angående w800i.

1:Er det på noen mulig måte og fjerne at det står netcom klint over skjermen?

2:Har ikke mms meldinger en egen innboks på denne mobilen? hvordan skaffer jeg i så fall det?

3:" skjermsparern" min står på i max 2 min før klokken tar over. når jeg fjerner klokken så blir skjermen bare grå etter 2 min. noen måte og få bilde jeg har som skjermsparer til og stå der hele tiden?

4: vær gang jeg drar mobilen opp av lommen min så går kammera dekselet opp. noen som har prøvd og fjerne " taggene" på knappen så den blir litt vanskeligere og få opp? tror jeg skal teste det se

5: skal det ikke gå ann og gå inn på minnekortet med tlfn når den står i pcn?

Håper jeg får svar på noe hvertfall. Noen som foresten har noen tips ellerno annet moro til denne tlfn? =)

Lenke til kommentar
Ser det er mye SE eksperter her. så jeg lurer på noen små ting angående w800i.

1:Er det på noen mulig måte og fjerne at det står netcom klint over skjermen?

2:Har ikke mms meldinger en egen innboks på denne mobilen? hvordan skaffer jeg i så fall det?

3:" skjermsparern" min står på i max 2 min før klokken tar over. når jeg fjerner klokken så blir skjermen bare grå etter 2 min. noen måte og få bilde jeg har som skjermsparer til og stå der hele tiden?

4: vær gang jeg drar mobilen opp av lommen min så går kammera dekselet opp. noen som har prøvd og fjerne " taggene" på knappen så den blir litt vanskeligere og få opp? tror jeg skal teste det se

5: skal det ikke gå ann og gå inn på minnekortet med tlfn når den står i pcn?

Håper jeg får svar på noe hvertfall. Noen som foresten har noen tips ellerno annet moro til denne tlfn? =)

2. Ingen egen mms innbox. Vet ikke om man kan få det.

 

4. Si ifra om det funker da. :yes:

 

5. Tilsynelatende ikke, jeg får det ikek til hvertfall. Men har ikke bruk for det heller egentlig.

Lenke til kommentar
Ser det er mye SE eksperter her. så jeg lurer på noen små ting angående w800i.

1:Er det på noen mulig måte og fjerne at det står netcom klint over skjermen?

2:Har ikke mms meldinger en egen innboks på denne mobilen? hvordan skaffer jeg i så fall det?

3:" skjermsparern" min står på i max 2 min før klokken tar over. når jeg fjerner klokken så blir skjermen bare grå etter 2 min. noen måte og få bilde jeg har som skjermsparer til og stå der hele tiden?

4: vær gang jeg drar mobilen opp av lommen min så går kammera dekselet opp. noen som har prøvd og fjerne " taggene" på knappen så den blir litt vanskeligere og få opp? tror jeg skal teste det se

5: skal det ikke gå ann og gå inn på minnekortet med tlfn når den står i pcn?

Håper jeg får svar på noe hvertfall. Noen som foresten har noen tips ellerno annet moro til denne tlfn? =)

 

1) Nei, du kan ikke fjerne operatørlogoen

 

2) MMS har ikke egen innboks, men blir blandet med tekstmeldingene.

 

3) Nei, såvidt jeg vet er ikke dette mulig. Grunnen mener jeg er at dette vil kreve for mye strøm og tappe batteriet mye mer enn bl.a. klokken gjør.

 

4) Lykke til :)

 

5) Hmmm.. på min K750i kan jeg håndtere minnekortet gjennom eget ikon i "Min datamaskin" når telefonen er koblet til pc'en. Kan godt hende dette ikke er tilfelle med W800i.

Lenke til kommentar

Får min W800i imorgen. Henter den ca 1time før jeg reiser bort, så jeg går for å putte inn ett fulladet batteri fra min k750i i den. Er det noe som jeg kanskje bør være forberedt på? Kan jeg bruke det minnekortet jeg har i k750i uten å måtte formatere det? Gidder vel ikke å styre med å legge inn på ny musikk imorgen tidlig shu!

Lenke til kommentar
Får min W800i imorgen. Henter den ca 1time før jeg reiser bort, så jeg går for å putte inn ett fulladet batteri fra min k750i i den. Er det noe som jeg kanskje bør være forberedt på? Kan jeg bruke det minnekortet jeg har i k750i uten å måtte formatere det? Gidder vel ikke å styre med å legge inn på ny musikk imorgen tidlig shu!

 

Det skal ikke være noe problem å bruke minnekortet fra K750i direkte i en W800i.

Lenke til kommentar

Vedlegg til e-post fra telefonen? Mulig eller ikke? Fant ikke noe menyvalg for dette, og "Send" fra kameramodulen ville skalere ned bildet.

 

Det man skulle hatt var en dings man plugget til telefonen og og som delte seg i to - en kontakt der man plugget til handsfreekabelene og en annen plugg der man puttet i ladekabelen. Enda bedre, en plugg som passet til Nokialader ;)

Lenke til kommentar
5: skal det ikke gå ann og gå inn på minnekortet med tlfn når den står i pcn?

Hvis jeg forstod deg riktig:

Nei, jeg testet dette, og det går ikke ann å se f.eks på bilder

som er lagret på minnekortet mens mobilen er koblet til

Pc med USB-kabelen.

Siden minnekortet oppfører seg som en flyttbar disk,

tror telefonen at den ikke har et minnekort satt inn.

Lenke til kommentar

Hos meg fungerer det helt glimrende (winxp sp2). "Hva vil du gjøre med" dialogen spretter opp når jeg kobler til telefonen, og den legger seg som egen "harddisk" med eget stasjonsnavn i windows explorer (under min datamaskin).

 

Skal vel mye til for at telefonen skal kunne bruke enheter koblet til datamaskinen. Intressant tanke.

 

Innstalerte PC suiten før jeg plugget i telefonen, og på første tilkobling ble det autooppdaget en haug med drivere til telefonen. 4 tror jeg. Pass på å koble til en USB kontakt med strøm (rett i maskinen, eller at huben har egen strømtilførsel). Huben min leverer ikke nok strøm til å lade telefon.

Endret av xminator
Lenke til kommentar
Hos meg fungerer det helt glimrende (winxp sp2). "Hva vil du gjøre med" dialogen spretter opp når jeg kobler til telefonen, og den legger seg som egen "harddisk" med eget stasjonsnavn i windows explorer (under min datamaskin).

 

Skal vel mye til for at telefonen skal kunne bruke enheter koblet til datamaskinen. Intressant tanke.

 

Innstalerte PC suiten før jeg plugget i telefonen, og på første tilkobling ble det autooppdaget en haug med drivere til telefonen. 4 tror jeg. Pass på å koble til en USB kontakt med strøm (rett i maskinen, eller at huben har egen strømtilførsel). Huben min leverer ikke nok strøm til å lade telefon.

Skal ikke så mye til tror jeg. siemens har jo hatt det i mange år. Gleder meg til sxg75 :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min i går! :w00t:

 

 

Spesifikasjoner:

Produsent: Sony Ericsson

Standbytid: 400 timer

Trådløst interface: Bluetooth og infrarød

Kameraoppløsning: 2 megapixler

Format på bilder: JPEG

Skjermoppløsning: 176 x 220

FM Radio: RDS

Integrert minnekapasitet: 38Mb

Medfølgende minnebrikke: SanDisk 512Mb

Bredde: 46mm

Høyde: 100mm

Vekt: 99g

 

 

Her er noen bilder av vidunderet:

 

dscf02179fr.th.jpg dscf02180zw.th.jpg

 

dscf02190nq.th.jpg dscf02206vj.th.jpg

 

dscf02210gb.th.jpg dscf02227ds.th.jpg

 

dscf02233ul.th.jpg dscf02255bj.th.jpg

 

 

 

 

Alle bildene er klikkbare

Ellers kan de andre av dere som har denne telefonen dele sine meninger om hva som er positivt og negativt med denne telefonen.

Lenke til kommentar

Negative sider har den nok av egentlig.

Harde taster. noe som egentlig er jævelig dårlig.

Kammera linse dekselet går for fort opp når man har den i lommen og man kommer da inn på den irriterende kammera menyen. for få alternativer når man skal ta bilder ( i forhold til samsungen jeg hadde før ( d500) som også var en dritt mobil). Skjermen har for dårlig lys ute syns jeg. Lyset på kammera er heller ikke av det beste jeg har sett. Man får ikke vekk klokka eller den grå skjermen når man har på skjermspareren ( hvem dust på SE kom på dette ? ).

Man kan ikke drive på minnekortet på telefonen når datakabelen står i. Dette er plagsomt. er mye jeg skulle ha sjekket der når jeg legger over filer.

Noen bilder blir svarte på utforskern min, og jeg må restarte telefonen for at bildene skal bli synlige igjen.

Hvorfor kommer mmsène i innboksen for " sms ". er jo helt høl i hue.

Noen ganger når jeg har valgt et bakgruns bilde så vil ikke bilde vises eller at det forgje bilde fortsatt står der.

Når jeg velger at alarmen på telefonen skal ringe på mandag tirsdag onstad torsdag og fredag så ringer den også og vekker meg halv 7 på lørdag. i dag husker jeg ikke om den ringte eller ei. men ikke valgt den skal vekke meg på lørdag hvertfall.

Så er det en DEL små ting jeg savner som siemens den min hadde.

Men ellers er det en grei tlf egentlig. kommer til og ha den frem til siemens kommer med noen nytt og fancy.

Men da får jeg prøve og finne litt moro prog til mobilen min til f1 begynner :)

Lenke til kommentar

Nå er W800 testet på amobil.no

 

Den fikk terningkast 5, mot K750 sine 6.

 

Det som var spes dårlig på w800 var at joysticken var altfor liten i forhold til K750 og tastene var for harde.

 

Og dette er ting jeg setter svært høyt. Da blir det K750 på meg. Musikk setter jeg svært lavt (da jeg kun hører på det i bilen og på fest)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...