Celeron2 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei! Når jeg starter pc'en og windows er ferdig lasta, kommer det svart skjerm, og musepekeren kommer fram.. Men, når det har gått noen sekunder så sier det et kort pip, og alt henger seg.. Jeg har et ASUS P4P800-E Deluxe hovedkort. Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har hatt noe lignende. Det kan muligens være et diskproblem, men i mitt tilfelle holdt det med en formatering. Kan du teste ctrl+alt+delete når den svarte skjermen kommer? Bare prøv det og vent en stund. Se om du får startet explorer.exe, for eksempel. Prøv å starte i safe mode (trykk F8 under oppstart) og se om du klarer å boote da. Hvis ikke noe funker ser jeg ikke annen løsning enn å formatere, og om ikke det hjelper har du sannsynligvis en døende harddisk. Lenke til kommentar
Celeron2 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Hei. Har prøvd det, Men trur nok kanskje det er disken ja Skal uansett levere den inn til datakjeden i morgen. De finner nok sikkert ut feilen =) Takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå