Sola^ Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Typen skal ha seg ny stasjonær til speling og diverse. Den skal stå i stova, så har prøvd å fått den så stille som mogleg. Funker denne? Asus P5WD2 PREMIUM Socket775 Hovedkort Intel Pentium 4 640 - 3.2Ghz Socket 775 Western Digital 36.7GB Raptor SATA Maxtor 200GB DiamondMAX Plus 10 SATA HD Arctic Cooling SILENTIUM T1 Kabinett Club3D Geforce 6800GT 256MB Skjermkort Thermaltake Sonic Tower 4-1 CPU Kjøler Socket A+478+754+775+939, Vifteløs Plextor DVD±R/RW 16x brenner Kingston 1GB DDR2 PC4200 KIT Sony Diskettstasjon 3.5" 1.44MB SORT 120 mm vifte med dB 19 Kan få den for 12k inkl. frakt. Endret 26. juli 2005 av Sola^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 hvorfor intel og ikke en 3700 san diego=? Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 kjøp raskere ram!! skaff deg minimum 667mhz(eff.)ram! kjøp større harddisk! min 250 og husk å kjøp S-ATA/300! siden det er spill pc så anbefaler jeg heller 939 plattform! AMD har bedre spill ytelse men det er jo litt opp til deg hva du liker også.. er selv fan av Intel og kommer ikke til å handle noe annet Lenke til kommentar
Sola^ Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Fått beskjed om at amd ikkje er så gode som dei var og at intel er meir stabile. Glømte å putte på den ekstra harddisken. Maxtor 200GB DiamondMAX Plus 10 SATA HD Samsung er visst stillere enn maxtor, men maxtor er meir stabil. Den lille kjappe til bruk, den store til lagring. Er generell n00b speler, så trur ikkje raskere ram hadde vorte merka særskildt....Er viktig at den skal takle d&d-online når det kjem Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Den Raptorn er bare liten, ikke kjapp Merkbar forskjell på ytelse hvis du tar en 74GB raptor istedet. Maxtor stabil, kan godt hende men de bråker og hadde før rykte på seg for å krasje oftere enn andre. Kan ha uflaks med alle merker, men jeg vil si Seagate er et tryggere valg, god nok ytelse og litt stillere. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Den Raptorn er bare liten, ikke kjapp Merkbar forskjell på ytelse hvis du tar en 74GB raptor istedet. Maxtor stabil, kan godt hende men de bråker og hadde før rykte på seg for å krasje oftere enn andre. Kan ha uflaks med alle merker, men jeg vil si Seagate er et tryggere valg, god nok ytelse og litt stillere. ville anbefalt samsung som er en støysvak hdd etter det jeg har erfart og hørt her på forumet Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Greit nok med samsung, bra at noen kjøper dem så kan resten av oss kjøpe også hvis de fortsatt holder når noen år har gått. Men pr idag ville jeg ikke tatt sjansen, jeg tror ikke mye på at Korea helt plutselig kan begynne å lage kvalitetsprodukter, slikt skjer vanligvis ikke over natta. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Fått beskjed om at amd ikkje er så gode som dei var og at intel er meir stabile. Da har du fått gal beskjed. Hvis du ønsker en stillegående pc bør du kjøpe en slik kjøler til skjermkortet. Den orginale kjøleren på 6800GT er IKKE stillegående. Edit:Hvis det er gaming pc du vil ha,så er det ikke noe problem å sette opp en AMD pc med Geforce 7800GTX skjermkort og 2048MB ram til ca 12000 kr. Da vil du få MYE bedre spill-pc enn den du har satt opp. Endret 26. juli 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå