MortenS Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ønsker en kartlegging av bra spill på PS2 og Xbox som støtter mer enn to spillere samtidig. Ingenting er kulere enn å være en gjeng på 4 stk eller mer på vorspiel, som kan spille som idioter samtidig og slippe å vente på turn Eksempler på klassiske multiplayer spill på 4+ spillere, er feks fotball og basket. Men finnes det ingen kule shoot-em ups med 4-way splitscreen som er bra, hva med tøffe bilspill eller beat-em ups? Send meg dine tips om spill som støtter mer enn 2 spillere samtidig Evt linker til sider som har multiplayer oversikt. Her er mine forslag: PS2: Fifa 2005 NBA Live 2005 ESPN NBA 2K5 Athen 2004 Turok 2 EyeToy Play Xbox: Fifa 2005 NBA Live 2005 ESPN NBA 2K5 Soul Calibur II Halo 2 Godzilla Destroy All Monster Dungeons & Dragons: Heroes Tiger Woods PGA Tour 2004 http://www.xbox.com/en-US/community/lifest...-screenplay.htm Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Tony Hawk's Underground er veldig morsomt online på PS2 ihvertfall. Lenke til kommentar
MortenS Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Ja men Tony Hawk er vel kun 1 player når man spiller Online? Kult om man kunne spille online med 4-mot-4 feks, men feks Fifa 2005 støtter ikke det som jeg vet. Så noen flere bra "fysiske" multiplayer spill til PS2/Xbox? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Timesplitters 2 og Timesplitters: Future Perfect er da rasende festlige med 4 stk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå