Gå til innhold

Shag og Method Går fra NoA til 3D - Del 2


Anbefalte innlegg

Ettersom jeg mener den forrige tråden om dette emnet ble stengt på helt idiotisk grunnlag, så oppretter jeg en ny slik at vi kan fortsette her. Prøvde å rapportere den igjen, for å få den åpnet, men det var jo lite vits. Dårlig med respons der, ja.

 

Første post i forrige tråd er som følger:

 

Leste at Griffin "ShaGuar" Benger og Mikey "Method" So leaver NoA til fordel for team 3D. NoA uttaler at de ikke er en død clan men at dette var et steg for å gjøre clanen mer lokal og ikke et interkontinentalt lag lenger.

 

Hørte jeg noen si eoL?

Endelig er det muligheter for et norsk storlag igjen!

 

XeQtr og Naikon er de eneste spillerne som fortsatt er igjen i NoA. De kommer med full lineup før WEG season 3 :o.

 

Drømmelineup: XeqtR, Naikon, Dark, real, elemeNt. Det hadde eid !

 

Resten finner dere her.

 

Fortsett diskusjonen da dette absolutt ikke bryter med noen retningslinjer jeg har lest.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lar tråden vere åpen, sjølv om tråden gjennom å forsette ein stengt tråd og kritisere moderatoravgjersle er stengegrunn åleine, men sidan dette har blitt ordna opp i så er det ok.

Men tråden bør ha nokre små retningslinjer for at den skal ikkje gå hen å bli ein SO4-tråd, sidan det var dette som førte til at den andre tråden blei stengt.

 

Poster med smilies eller 1-2 ord (f.eks helt enig) er spam og vil føre til at tråden blir stengt

Poster som er utanfor denne trådens emne treg ikkje å bli posta her. (f.eks generell clan samanlinking o.l.).

Lenke til kommentar

nåværende spillere i noa:

xecuter

naikon

 

hvem vil de ta inn? vel, siden de sier at de skal prøve og være en mer "lokal" klan vil dette si at vi vil mest sansynlig se et skandinavisk noa hvertfal.

så var det ryktene,

 

element - ute av bildet, element forlot noa delvis pga han ikke gadd å trene så mye, ola vil heller ha mer morro en blodig alvor, pluss at hvis man skal tro ryktene går ikke xecuter og element så godt overens.

 

Knoxville - karen har hatt en lang pause vertfall, og at han trer inn som spiller i noa igjen er lite sansynlig, men ikke umulig :)

 

Quick - Dette var karen noa dro med seg til weg for å forsvarre 1. plassen fra forige sesong, noa var storfonøyd med quick, og quick har utrykt at han muligens vil bynne å spille igjen, en mulighet.

 

Personlig tror jeg vi vil se noen svensker tre inn i noa's rekker, da jeg rett og slett ikke ser noen ledige norske spillere som passer eller har det som trengs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...