Gå til innhold

Økende bærbar-salg hos Acer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, ligger nok i tiden dette.

Ikke så rart heller når vi nå kan kjøpe en bærbar desktoperstatter til nesten samme pris som en tilsvarende stasjonær. At den er flyttbar og tar liten plass gjør den nok til et veldig konevennlig kjøp i tillegg ;)

Lenke til kommentar

Ikke så rart heller når vi nå kan kjøpe en bærbar desktoperstatter til nesten samme pris som en tilsvarende stasjonær. At den er flyttbar og tar liten plass gjør den nok til et veldig konevennlig kjøp i tillegg ;)

Øhm. Hva slags priser er det snakk om? Jeg har aldri sett en bærbar klare å konkurrere med en stasjonær på pris.

Ikke skjønner jeg helt hvorfor folk på død og liv skal ha en bærbar heller... (men så er det vel kanskje bruken min som farger meg også, videoredigering, tunge grafikkprogrammer og spilling må man faktisk ha litt maskinkraft til)

Lenke til kommentar

Hadde bare Acer fikset problemene med vifte støy og vært flinkere til å legge ut drivere oppdateringer, så hadde jeg vært kjempe fornøyd (har Travelmate 8103 widescreen). er skjermkort driverne jeg snakker om, på bærbar kan man ikke laste ned fra ati. og når Acer aldri oppdaterer driverne selv om de som følger med har sine problemer...

Viften går på middels hastighet selv om man har skrudd ned cpu på minimum og gjør minimalt men har strøm kontakten i. ( lese nettavsier på senga feks, da er det irriterende med en bråkete vifte.)

Endret av andre1
Lenke til kommentar
Hadde bare Acer fikset problemene med vifte støy og vært flinkere til å legge ut drivere oppdateringer, så hadde jeg vært kjempe fornøyd (har Travelmate 8103 widescreen). er skjermkort driverne jeg snakker om, på bærbar kan man ikke laste ned fra ati. og når Acer aldri oppdaterer driverne selv de som følger med har sine problemer...

Viften går på middels hastighet selv om man har skrudd ned cpu på minimum og gjør minimalt men har strøm kontakten i. ( lese nettavsier på senga feks, da er det irriterende med en bråkete vifte.)

Lurer på når de bærbare med heatpipe / pumpekjøling som går oppover i flatskjermen kommer. Var det Toshiba som forsket på noe sånt?

Lenke til kommentar

Øhm. Hva slags priser er det snakk om? Jeg har aldri sett en bærbar klare å konkurrere med en stasjonær på pris.

Ikke skjønner jeg helt hvorfor folk på død og liv skal ha en bærbar heller... (men så er det vel kanskje bruken min som farger meg også, videoredigering, tunge grafikkprogrammer og spilling må man faktisk ha litt maskinkraft til)

Godt poeng, og spesiellt på skjermkortsiden må en betale mye for å få noe som duger.

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...