MistaPi Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 http://www.retel.dk/showreview.php?id=3&page=2 Ser veldig bra ut, men det at han ikke har tatt med noen AF eller FSAA tester er utilgivelig [ Denne Melding var redigert av: MistaPi på 2002-08-01 12:38 ] Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Ser ut som dette nye kortet kicker assen til GF4TI4600 ganske fenomenalt Med beta drivere! Men det blir nok NV30 på meg,som kommer til å koste PENGER. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 LoLs... NDA er fortsatt virksom da, OG en person i deres forum skal ha mailet ATi's Europeiske "hovedkvarter", og fikk dette svaret: "I cant imagine that they have tested the Radeon 9700. Until today, there have been sent no samples to european press. As we will get samples from our partners, there may be samples available from different partners at different dates, but I assure you, nothing went over our desk until now and even for well known websites, we sent out no board." Med Mindre ReTeL har fått kortet fra en 3. parts produsent, tar jeg disse tallene med en MEGET stor bøtte med salt... Og, jeg tviler sterkt på om det er noen 3. parts produsenter som får lov til å shippe ut kort før ATi. Trur alt skal releases samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå