Ducklink Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Lyst på ett programm som jeg kan ved hjelp av masse bilder av en person lage en 3d figur , som jeg kan få til å danse osv Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Nå kan må jo også nevne at 3d moderlering og animering ikke er programmering. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Dessuten kreves det masse arbeid for å få til, det er ingen magisk måte å gjøre dette på. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Dessuten kreves det masse arbeid for å få til, det er ingen magisk måte å gjøre dette på. Joda. Man gir masse penger til en som virkelig kan de tingene der. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Til interesse så mener jeg å huske at jeg leste en artikkel om et program som kunne lage 3d modeler ut av bilder, men det var kun fjes og den gikk utifra en database på mange GB så jeg tror ikke det er noen man får lett tak i. Men har du masse penger kan du jo kjøpe det en 3d scanner. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det hadde vært så fett å hatt en 3D scanner! og en sånn printer som NASA bruker, som lager plastikk modeller Jeg hadde en utgave av Computer Graphics 3D, hvor det fulgte med masse 3ds og dxf modeller som var scannet med 3D scanner, en som hadde scannet hånda si blant annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå