Gå til innhold

Krav på retur selv etter service? *HASTER*


-Teddy-

Anbefalte innlegg

Har hatt problem med et skjermkort, har hatt det på service, de konkulderte med at det var dødt og deretter fikk jeg et nytt skjermkort. Sammen med dette fulgte det med et angrerettsskjema, og idag går 14dagers fristen ut. Jeg har lyst til å bytte det (mer lyst på 6800GT), men databutikken sier at angreretten ikke gjelder siden den er fra kjøpsdato og ikke returdato de 14 dagene gjelder.

 

Er det mulig å benytte angrerettren i dette tilfellet? Må i tilfelle ringe innen 2 timer så har det veldig travelt... Tlf linjene dems stenger klokka 1600.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har nok ingen krav på retur nei, angrefristen er 14 dager etter kjøp, om du har service på den eller ikke skal påvirke denne fristen, du skal heller ikke få noen ny frist...

 

hadde du den på service innen 14 dager etter kjøp, hvis du hadde det tror jeg du kan legge til den tiden det tok å få nytt...

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke husker feil, så kunne du valgt å få pengene tilbake istenifor å få et nytt kort...

Det var det ikke snakk om nei. Det fikk jeg ikke lov til, og om jeg i det hele tatt skulle få noe var det nåprisen på kortet som var 1800kr, mens jeg betalte 2500 i desember.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...