Gå til innhold

Hvor mye er ett nytt Zen Micro batteri verdt?

Anbefalte innlegg

Kjøpte en Zen Micro i desember, selfølgelig klikka lydutgangen, og jeg leverte den inn til service (Elkjøp)...De fikk selfølgelig ikke fiksa den og sa jeg skulle få en nye en, så jeg dro dit idag for å hente den nye..De hadde selfølgelig ingen på lager så jeg fikk pengene tilbake, ikke det den koster nå, men det jeg ga for den! Tror det var 2300kr ca!

Så nå skal jeg kjøpe en ny mp3-spiller, men vet ikke om Zen Micro er den beste lengre..

Hva anbefales til 2000kr som er temmelig lik Micro'en?

Endret av Camron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Her står det litt om Zen Sleek. Men skal den bli like liten som Creative Zen Micro? I følge spesifikasjonene så er den bare bittelitt mindre en Creative Zen....

Jeg har selv tenkt å kjøpe meg en liten mp3 spiller med rundt 5 GB, har sett en del på Olympus m:robe og iRiver H10.

iRiveren er like liten som iPod mini og den har fargeskjerm og radio så jeg tror jeg går for den. Noen som har prøvd noen av disse?

Lenke til kommentar

Den er mindre enn Touch, men større enn Micro...

Hvor mye tror dere ett Zen Micro batteri koster ca?

Har en som er helt ny, pakket inn i sånn grå "plastpose"...Fikk med en ekstra ved en feil, som jeg valgte å ikke gi tilbake til Elkjøp :whistle:

Lenke til kommentar
Zen Sleek har spilletider på opptil 18 timer med et oppladbart batteri

Håper virkelig dette stemmer, for på Micro varte batteriet 4-5 timer max...Dette var en av de største manglene på den synes jeg..

For ikke å lage en ny tråd, endrer jeg overskriften på denne..

Hvor mye er ett helt nytt og ubrukt batteri til Creativ Zen Micro verdt?

Endret av Camron
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvorfor synes du den hører til i 80 tallet?

Har brukt den 1 uke nå, eneste jeg ikke likte helt er at det er knapper på den, likte touchscreen mye bedre!

Også likte jeg ikke helt den rare bakgrunnsfargen, den var bedre på Micro...Hvis jeg ikke tar helt feil er det samme bakgrunnsfarge på Touch og Sleek?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...