JaguarXKR Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Har et lite, men sikkert enkelt spørsmål for forumet.. Ser det selges LCD-display til flere mobiltelefoner - er dette helt vanlige skjermer som er på mobilen fra før eller er det noe "spesielt" med disse? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Vet ikke helt om det hjelper, men kan si at LCD er mer som fellesbetegnelse på de ulike mobilskjermene. Mobiler her i landet bruker i hovedsak tre ulike skjermer: UFB, STN og TFT. Får håpe dette hjelper litt. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 og TFD som er nesten det samme som TFT Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hva er forskjellen mellom TFT og TFD da? Da tenker jeg kvalitetsmessig... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 På små skjermer som på mobiltelefoner, tror jeg man skal ha et godt trent øye for å se merkbar forskjell på TFT og TFD. Jeg hadde en telefon med 2,1 " skjerm med 320 x 240 pikslers oppløsning i TFD, og jeg synes denne i alle fall kunne matche S700i sin TFT skjerm på 2,2 ". Og TFD bruker merkbart mindre strøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå