EVH Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei. Jeg har greid å brekke den pinnen i midten av min s-video plug og må kjøpe meg en ny. Kabelen er hekta langs vegger og tak, så det er lite fristende å kjøpe en helt ny kabel. derfor lurer jeg på. hvor kan jeg få kjøpt en s-video plug, og hvordan lodder jeg den til kabelen? jeg har skjært over kabelen og ser at den har 2 små kabler inni. den ene isolert med rød, og den andre med hvit. takk for all hjelp Lenke til kommentar
toennes Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Her var det en med et lignende problem: http://www.dvinfo.net/conf/showthread.php?t=46859 Lenke til kommentar
EVH Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 takk skal du ha. Har du peiling på hvor jeg kan få kjøpt den løst også? de har den ikke på clas olsson Lenke til kommentar
toennes Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tror jeg ville brukt det trikset som sto i linken med å kjøpe en ny kabel og kappe denne nær enden. Deretter kan du spleise kablene fremfor å måtte lodde på en ny kontakt.... Lenke til kommentar
hamort Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Lodd den slik at den er lik i begge ender. Du får kjøpt plugg flere steder. leteng elfa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå