Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Har gått til innkjøp av hardwaren som er listet opp nedenfor, men under spill og kopiering av store filer lagger maskinen og låser seg. Hva kan det være? Støtter ikke hovedkortet ram-brikkene, eller er det drivere jeg mangler? Trenger litt hjelp... Kjører Win XP PRo norsk versjon. Alt er ny installert og bruker en 40gb WD 7200rpm. - Asus P4S333 Hovedkort for S478/P-4 DDR SIS645, ATA/100, ATX Retail, DDR-Ram - DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC333MHz) - Intel Pentium 4 2.0 GHz Boxed PC400 Socket PGA478, 512kB "Northwood" Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Du kan jo prøve å installere Intel application accelerator. Last ned her Lenke til kommentar
sete Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Det kan være at du ikke har installert IDE-drivere osv. Intstaller alle driver som fulgte med HK'et :smile: Kanskje det lsøer seg, men hvis ikke vet vi at det ikke er drivere ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Har installert alt av drivere. De skal også være "up to date". Det er leste litt på http://www.asus.com.tw sine sider var kanskje at det er DDR brikkene siden disse er 333MHz. Men jeg vet da søren.... Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg har samme HK som deg,har du installert den siste sis drivern?Jeg kjører 2 x 512 Mb 333MHz rambrikker(samsung) pc'n er dønn stabil.Det kan være at du har en driver konflikt et eller annet sted.Sjekk at du har alle de siste drivere(orginale ikke beta) Lenke til kommentar
sete Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Den 2002-08-01 11:53, engen skrev:Du kan jo prøve å installere Intel application accelerator. Last ned her jeg har ikke installert den ennå, men hva gjør den da? Er det nødvendig å installere den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Har installert alt av SIS og div drivere. Ingen beta versjoner på denne maskin her nei. Intel Application funka ikke. Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg hadde jævli mange problemer med mit AUSU P4 system, men etter at jeg installerte Windows XP og alle opdateringene så ble alt NYDELIG! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå