JohndoeMAKT Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 ! I går etter å ha sett F1 midnatt gikk jeg en tur på badet og fikk til min forskrekkelse se blodflekk på det høyre øyet mitt. Jeg har ikke merket ubehag eller smerte og har heller ikke dunket/slått meg som jeg kommer på. Jeg lager denne tråden her fordi jeg regner med at det finnes personer her som har brukket både armer og bein, så noen må vel ha opplevd noe lignende. Spørsmålet mitt er hvor seriøst dette kan være og hvor lang tid flekken eventuelt tar på å forsvinne? BILDE Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Ser du er litt rød i øyet. Ta deg en tur til legen slik at de kan fortelle deg hva som er galt eller hva du må gjør.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Har tenkt det etter at jeg har funnet ut hvem som er fastlegen min. Håper det ikke er KREFT I ØYET. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det der ser jo kun ut som et sprukket blodkar, noe som skjer en hver det, tar et par dager så er det borte.. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) !I går etter å ha sett F1 midnatt gikk jeg en tur på badet og fikk til min forskrekkelse se blodflekk på det høyre øyet mitt. Jeg har ikke merket ubehag eller smerte og har heller ikke dunket/slått meg som jeg kommer på. Jeg lager denne tråden her fordi jeg regner med at det finnes personer her som har brukket både armer og bein, så noen må vel ha opplevd noe lignende. Spørsmålet mitt er hvor seriøst dette kan være og hvor lang tid flekken eventuelt tar på å forsvinne? BILDE Hehe, det der kjenner jeg utrolig godt til Var en periode på ungdomsskolen hvor jeg hadde rødt øye omtrent annenhver dag. Til slutt gikk jeg til legen, og fikk øyedråper for øyebetennelse. Og det gikk vekk like fort som det kom. Hadde jeg vært deg, ville jeg ventet litt med legebesøk. Om det ikke går vekk, eller om det kommer tilbake igjen, først da ville jeg tatt meg en tur. GL HF Edit: Som du selv sier, så fikk du det etter å ha sett på F1. Når man sitter og glor konstant på en skjerm over lengre tid, har man veldig lett for å få slike flekker på øyet. Det skjer ikke alle, men det skjer en og annen gang med meg og, og det fordi jeg anstrenger øynene så mye over lengre tid. Spesielt om jeg sitter i et mørkt rom, og at det bare er skjermer så lyser opp. Endret 25. juli 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) sprukket blodkar garantert... er ikke noe farlig blodet forsvinner etterhvert haha, "kreft i øyet" Endret 25. juli 2005 av ViPeR Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Sånn blir øyna mine om jeg ikke tar av linsene før jeg legger meg og ikke sover med de. Går over ganske fort hos meg (Altså, innen dagen er over). Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Å takk for snille ord alle sammen. Bestemor sa også noe i samme retning da jeg var der borte i seks timer på middagsbesøk i dag. Ikke nødvendig å fullføre testamentet heller da. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Du kommer til å dø innen 7 dager... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Kreft i øyet gjør ikke så du blør, vil jeg tro. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Du kommer til å dø innen 7 dager... Kun hvis han har fått en telefon der noen sier "7 days..." Men jeg har hatt noe lignende selv også, det forsvant ganske raskt. Etter all sannsynlighet er det bare en bagatell. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Du kommer til å dø innen 7 dager... Kun hvis han har fått en telefon der noen sier "7 days..." Men jeg har hatt noe lignende selv også, det forsvant ganske raskt. Etter all sannsynlighet er det bare en bagatell. Da har du ikke sett nok filmer.. Men nå er det nok Off Topic her, og brukeren har fått svar på spørsmålet sitt vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg