macaune23 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Som sagt får jeg ikke åpnet linker i IE hva kan være problemet ? Har kjørt ad-aware, spyware, mcafee antispyware, microsoft antispy. Men vil fortsatt ikke fungere. Noen tips ? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Start, Kjør, og skriv regsvr32 urlmon.dll OK Endret 25. juli 2005 av zjulik Lenke til kommentar
macaune23 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Start, Kjør, og skrivregsvr32 urlmon.dll OK Har gjort det nå. Men får fortsatt ikke til, på denne siden er det link til thepiratebay.org den får jeg ikke åpnet feks. Bare jeg som ikke får til ? Endret 25. juli 2005 av macaune23 Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Linken funker fint her. Hva skjer når du prøver å klikke på den da? Funker det ikke i Opera eller Firefox heller? Lenke til kommentar
macaune23 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Linken funker fint her. Hva skjer når du prøver å klikke på den da? Funker det ikke i Opera eller Firefox heller? Linken jeg nettopp laget funker heller ikke Det skjer ingen ting når jeg trykker på linken. Har prøvd å høyre klikke å åpne i nytt vindu men skjer ingen ting. Eneste reaksjonen er at det blinker en gang på verktøy linja helt øverst. Endret 25. juli 2005 av macaune23 Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Post en hijackthis-logg (sig) Lenke til kommentar
macaune23 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 her er logg hijackthis.log Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Her er det noe galt - "file missing": O23 - Service: McAfee SecurityCenter Update Manager (mcupdmgr.exe) - Unknown owner - C:\PROGRA~1\McAfee.com\Agent\mcupdmgr.exe (file missing) Her og, og hva i alle dager er dette for noe forresten? O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - Unknown owner - %ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.exe" -d -f "%ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.ini (file missing) Lenke til kommentar
macaune23 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Her er det noe galt - "file missing":O23 - Service: McAfee SecurityCenter Update Manager (mcupdmgr.exe) - Unknown owner - C:\PROGRA~1\McAfee.com\Agent\mcupdmgr.exe (file missing) Her og, og hva i alle dager er dette for noe forresten? O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - Unknown owner - %ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.exe" -d -f "%ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.ini (file missing) Kan den feilen i mcafee gjøre så jeg ikke får åpnet linker ? Den siste feilen vet jeg ikke hva er, er nemlig en jobb/tippe pc på en kiosk. Så er ikke min. Hvordan skal man få fikset disse problemene ? Lenke til kommentar
macaune23 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Har formatert den maskinen. Så problemet er vell egentlig ikke tilstede lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå