Zuluzion Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei. Skal nå gå til innkjøp av nytt TV. Har da tenkt til å kjøpe meg LCD-TV. Som vanlig har man flere valg. Da står det mellom disse. Philips 32PF4320 og Viewpia 32" Tar gjerne i mot andre forslag. Så lenge de ikke koster så altfor mye over 10000kr Philipsen er faktisk på tilbud hos Elkjøp for 9995,- Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Jeg ville valgt Viewpia 32" fordi dette er en meget god TV til en rimelig penge. Kjøpte denne for 2 uker siden og er kjempefornøyd, med både bilde og lyden. Nå er jeg meget kresen når det gjelder bildet , og denne TV`en leverer varen i mine øyne. Har de fleste tilkoblingsmuligheter, helt topp. Lurer du på noe så bare spørr. Denne er HD-Redy. Endret 25. juli 2005 av Wooho Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Kjøpte selv DiBoss 32 tommer for rundt 14 000 kr fra Komplett. Ser den nå går for 10 000 kr. MEGET fornøyd med der den henger på veggen. Jeg og en buddy har skrevet inn på komplett hva vi mener om TVen. Valget falt på den siden den var en av de få LCD tvene som for 2 - 3 mnd siden hadde 1000-1 i kontrast. AKIRA Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Tusen takk for svar Akira: har du prøvd/sett Viewpiaen? Åssen er DiBossen i forhold til den? Viewpiaen bruker LG/Philips panel så det er i vertfall trygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå