Zpurs Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei! Jeg har et spmørsmål, jeg har akkurat formatert pc'n og installert diverse drivere, men når det gjelder skjermkortet, så får jeg ikke samme ytelse som jeg hadde fra før! Jeg installerte driver 6.14.10.6553 - tror det er catalyst - til mitt Radeon 9800 kort... Problemet er at bildet "flimrer" når jeg spiller Call of Duty & CS - det er egentlig krise Jeg hadde ikke dette problemet fra før, og jeg finner ikke igjen den driveren på siden til ATI.... Det er ikke vanlig hakking i graffikken, men mer en stripe som flimrer midt på skjermen (horisontalt).... har prøvd de fleste GFX-instillingene på spillene, men til ingen nytte - Når spillet skal sette optimale innstillinger for meg får jeg max på alt, har som sagt prøvd å justere ned myyye uten at det hjelper (samt endret frekvens på skjermen - som nå står på 1024x768@75Hz) Noen tips til hva jeg kan gjøre ? Evt hvilken driver som er gunstig for dette kortet? specs: AMD XP2600+ PC3200 256MBx2 Dual Channel Sapphire Radeon 9800 PRO Hansol 710D @ 75Hz Win2k SP4 Lenke til kommentar
Djenga Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Har du prøvd Omega driver? Den skal virke bra. Jeg har samme kort som deg men bruker Omega driver og det fungerer veldig fint. Omega driver. - Prøvde for en stund tilbake og klokket kortet, men da fikk jeg "flimring". Måtte sette ned innstillingene. - Kortet er en ovn. Produserer masse varme. Bruker en extra vifte og alt fungerer nu Endret 25. juli 2005 av Djenga Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) halla! Takk for kjappt svar, skal laste ned driveren å teste den ass we speak, men jeg lurer bare på en ting til, finnes det noe prog som måler temp for skjermkortet ? Jeg bruker en PCAlert som fulgte med mitt MSI-HK, og jeg ser at CPU er 37grader, derfor trodde jeg det var "kjørlig" inne i toweret, men hvis du sier at Sapphire- kortet blir lett varmt er jeg gira på å forebygge en mulig overheat... Takker igjen! Endret 25. juli 2005 av Gunnesmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå