beji Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 heisann, jeg hjalp en vennine med å kopiere over noen sanger på telefoenen. på selve telefonen fikk jeg bare plass til 4 sanger før jeg skjønte at jeg måtte legge inn på minnekortet. (hehe) men d rare var at når jeg gikk på mappen annet så sto d at minnekortet var utilgjengelig men på pcen fant jeg kortet og fikk kopiert over noen sanger. men etterpå at d var gjort så lå ikke filmene og bildene hun hadde tatt hva i svarte kan det være som gjør dette??? noen som har opplevd lignende??? (på mappen annet hvis man går å ser hvor mye minne det er igjen på minnekortet ser man hva minnet er brukt til og da kan man komme inn på sangene og bildene\filmene men dette er jo utrolig stress) hjelp!!!! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 bruke du Sony Ericsson File Manager? for å overføre sangene? og det følge med 64 mb minnekort når du kjøpe mobilen for å se alle dei filene må du koble fra USB kabel - Mobilen Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 har du prøvd å koble ut usb kabelen fra telefonen før du ser etter sangene. Minnekortet kan bare leses av en enhet om gangen, og når du har usb kabelen plugget i kan du se minnekortet på pcen. tar du ut kabelen kan du se minnekortet på telefonen Lenke til kommentar
beji Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) ja jeg har gjort d(koblet ifra kabel) men i håndboken sto det at filene skulle havne i annet. men hvorfor er kamerabilder ikke under filbehandling lengre?? dette må jo være en idiotisk bug?? jeg brukte sist SE File manager!! (startet til og med tlefonen på nytt) hadde d vert min telefon hadde jeg hatt tid til ¨å forske på det selv men d er ikke min kan d ha noe med at minnet på telefonen er fullt at kamera bildene\filmene automatisk blir flyttet til der det er plass??????? Endret 25. juli 2005 av beji Lenke til kommentar
beji Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 problemet fikset seg telefonen var bare treig til å registrere at datakabelen var tatt ut. kamerabildene lå plutselig der de skulle;) takk for all hjelp;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå