El Netzor Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei! Jeg har tenkt og kjøpe en trøbil og har altid trodd at de hadde i butikken men de har ikke i katalogen på internet? Er det bare jeg som er trøtt og ikke finner den eller? JA! JEG ER IKKE SIKKER PÅ OM DENNE ER RIKTIG POSTA! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hvisdu forklarer hva en trøbil er, så blir det litt lettere å finne det for deg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hvisdu forklarer hva en trøbil er, så blir det litt lettere å finne det for deg. En bil med trøer..? Tipper lekebutikker har et fiffig utvalg..? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hvisdu forklarer hva en trøbil er, så blir det litt lettere å finne det for deg. Det ligger jo i ordet, trøbil. Man trør for å få bilen til å gå. Regner med at det er en sånn liten dings du skal ha? Var i hvertfall vanskelig å finne noe på nettet om mulige salg av trøbiler. Sett inn annonse i lokalavisa, det funker alltid. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) sdasdasdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå