00fredrik00 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Tastaturet mitt er engelsk. Det er et vanlig 102 tasters tastatur. Jeg lurer på om det går ann å få merker som man setter oppå knappene. eller må man ha nye knapper. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Erfaringsmessig så blir klistremerker veldig fort slitt ut. Et forslag kan jo være å ta kontakt med Logitech Support og forklare problemet. Jeg har selv veldig god erfaring med Logitech. De har vært superseriøse i sammenhenger jeg har hatt behov for de. Dette har stort sett dreid seg om museproblematikk, men jeg tror ikke det er forskjell på det og keyboard. Her er telefon og adresse til norgeskontoret, men de henviser deg mest sannsynlig til en eller annen support telefon. Logitech Norge AS Rosenholmveien 40 1414 Trollåsen Telefon: 66 82 06 70 Telefaks: 66 82 06 72 Lykke til! Lenke til kommentar
00fredrik00 Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Takk skal du ha. Skal prøve. Hvis det ikke går, er det noen steder man kan få kjøpt klistremerker til: Logitech cordless optical desktop Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå