TST Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 LucasArts har nylig gitt ut en fersk trailer som viser klipp fra det kommende strategispillet Star Wars: Empire at War. Les mer Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 wow! ikke bare er det en trailer i fra det nye star wars spillet, men nå får jeg jo til og med lastet den ned direkte fra dere! når begynte dere med dette? kjempe pluss! Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 wow! ikke bare er det en trailer i fra det nye star wars spillet, men nå får jeg jo til og med lastet den ned direkte fra dere! når begynte dere med dette? kjempe pluss! Er vel to-tre uker siden vi startet. Hyggelig at det blir satt pris på :-) Lenke til kommentar
zeox Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 må si meg enig der. flott at dere endelig har en egen fil-server! Dette spillet ser faktisk ut til å være det RTS spillet som alle star wars fans har ventet på i årevis! hvis spillet blir like bra som det ser ut til å bli, kommer det definitivt til å havne i hylla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg