Stonescream Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Hei Når jeg forsøker å starte opp igjen min sb83G5 (Shutte pentium basert barebone), kommer det bare ett langt piiiip og så blir strømmen avslått. Ingen vifter utenom de i strømforsyningen starter opp. Har forsøkt å ta bort alle "unødvendige" deler osv , men ingen forskjell. Holder jeg inne reset knappen samtidig som jeg slår på, holder strømmen seg på lengre, kommer ikke noe pip, men slår seg av etter en 6-7 sekunder. Alle vifter går da på fullt. Noen ideér noen? edit legge til mer info. står harddisken i, får jeg pipet, men kommer ikke fra harddisken tror jeg. står harddisken ikke i, slr den seg bare av. Strømforsyningen som er fucka? Endret 25. juli 2005 av Stonescream Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Fant ut. Var pga prosessoren ikke var skikkelig nedi socketten og 2 av pinnene var ikke i kontakt med den. (bøyd feil vei) Så nå er det bare å stikke innom bensinstasjonen og handle litt frostvæske på veien hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå