Amos Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har sett litt på CMS'et Plone, og synes dette virker ok. Er det noen som vet noen serverhosts som støtter Plone? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Har du en link til "Plone" da? Må vite litt mer om det før vi kan si hvilke webhoster som støtter det. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Plone er så vidt jeg forstår Python-drevet? I så fall kommer jeg bare på ett: http://azero.dk/ EDIT: Men noen støtter jo også Python via CGI (tror jeg).. I så fall har du jo vesentlig flere valgmuligheter... Endret 25. juli 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Så lenge det er et webhotel som er hosta på Linux så har man så og si altid støtte for Phyton. Lenke til kommentar
???????? Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Slettet-df17e skrev: Så lenge det er et webhotel som er hosta på Linux så har man så og si altid støtte for Phyton. Det er helt avhengig av hvis man installerer det på serveren eller ikke. Mange unngår slik ting for å unngå ressurskervende prosesser, spesielt nå som PHP er et godt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå