play`ern Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Her kan du rett og slett si hvem du syns er best av disse kabinettene, Thermaltake eller Sunbeam ....Ikke noe stort!!! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hvilke kabinett snakker du om? Tt og Sunbeam har flere modeller, men hvis det er gjennomsnittet, så vinner jo Tt Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Hvilke kabinett snakker du om? Tt og Sunbeam har flere modeller, men hvis det er gjennomsnittet, så vinner jo Tt Snakker om gjennomsnittet ja...... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hvilke kabinett snakker du om? Tt og Sunbeam har flere modeller, men hvis det er gjennomsnittet, så vinner jo Tt Hvordan vinner Tt, har du tatt i et Sunbeam kabinett engang? Jeg sier ikke at Sunbeam er verken dårlig eller bra, men har man ikke sitti med begge kabinettene kan man ikke uttale seg etter min mening. Sunbeam kabinett er generellt billigere en Tt, noe som selvsagt vil gjenspeiler seg i både kvalitet og utseende. Men Sunbeam trenger ikke være noe dårligere for det?Tt kabinett er generellt nokså dyre, men det betyr heller ikke at det automagisk blir et bedre kabinett. Du får ganske enkelt det du betaler for, og dyrer kabinett er som regel generellt "bedre" om man vil se på det slik. Gjennomsnittet av et merke er heller ikke akkurat en god indikasjon på noe som helst... Sunbeam lager nemlig mange Plexi kabinett, noe Tt ikke gjør... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg uttaler meg etter det jeg har hørt rundt omkring, men jeg har ikke hatt noen av dem nei. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Gjennomsnittet er en dårlig sammenligning. Bedre å sammeligne toppmodell mot toppmodell, og billig mot billig Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Enig med venn her, derfor jeg reagerte litt på at det ikke sto noen modeller i første post. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Whatewahh..... Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 ja må jo ha noe å sammenligne med men tror tt kommer til stikke av meg vinner premien de fleste "gangene" Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Thermaltake er nok noe bedre en Sunbeam, da snakker vi ikke design, for det finnes så mange syn på akkurat dette. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Thermaltake er nok noe bedre en Sunbeam, da snakker vi ikke design, for det finnes så mange syn på akkurat dette. enig.. design er bare smak behag.. men kvalitet, kjøling, smarte løsninger sov er det som teller her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå