AK47 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg har i dag GeForce3 Ti200, og kunne i dag lese en annonse med tilbud hos Spaceworld: GeForce4 til under 1000 kroner. Jeg betalte 1900 kroner for mitt gamle skjermkort. Noen som vet om det er stor forskjell på GeForce3 og GeForce4? Er det verdt å bytte? Hvor store er egentlig forskjellene? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Dersom du har sett er Geforce4 til under kr. 1000,- er det helt sikkert et MX kort. Du har allerede et Geforce3 kort og bør derfor styre langt unna Geforce4MX kort. Det kortet du har yter bedre enn disse. Geforce4MX kortene har ytelse en plass mellom geforce2 og geforce3. Det er nesten å regne som en svindel fra Nvidia's å inkludere 4-tallet i betegnelsen på dette kortet. Geforce2-enhanched hadde vært et bedre navn. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Tilbudet gjaldt HELT sikkert et GeForce4 MX kort. De kortene er ikke raske, men har en del features. Lønner seg ikke å oppgradere for deg. Hvis du skal oppgradere, burde du i hvertfall opp på et G4 TI4400 (2500 kr +++) ellers er det ikke noen vits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå