Tlangset Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 I forbindelse med full reinnstallering av Windows XP Pro No på en Acer Travelmate 803Lci ønsker jeg å ta vare på tidligere historie som programmet har. Jeg bruker Bluetooth som kommunikasjon. Jeg bruker Outlook 2003 og synkroniseringen av min 6230 har fungert tilfredsstillende. Etter reinnstallering visste ikke PCSuite 6.6.16 at feks programmet Lagre bilder, som forøvrig er et bra program, var blitt kjørt før reinnstllering og følgelig fant den alle tidligere bilder og videoer som nye og kopierte de over til pc. Dette var ikke noe stort problem. Hva som kommer til å skje når jeg vil synkronisere med Outlook er imidlertid det som skremmer meg. Så langt jeg skjønner har jeg tre muligheter ved første synkronisering etter reinstallering: 1. Erstatte alt i telefonen med info fra Outlook og dermed miste alt av gruppeforbindelser, bilder og talekommandoer. 2. Erstatte alt i Outlook og miste en del informasjon på de brukerne som har feltinformasjon som er lenger enn det 6230 har plass til. 3. Kombinere begge to å få mange kontakter dobbelt pga blaa lengden på feltinformasjon. Et eller annet sted på den gamle installasjonen må det ligge noe informasjon i en eller annen fil som beskriver hva som ble gjort sist og som det burde være mulig å flytte over. Kan noen hjelpe meg å finne denne filen? Jeg har tatt image av den gamle installasjonen så jeg bør ha tilgang til all info fra forrige installasjon. Håper noen kan hjelpe. Mvh Tlangset, som sikler på N70. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå