Howard Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Razer har lansert Pro Solutions, en serie med mus og musmatte som rettes spesielt mot de som jobber innen bransjer som grafisk design og CAD/CAM. Les mer Lenke til kommentar
viranth Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Den så jo helt rå ut, selv om den skal være for "pro"-brukere så kunne jeg tenke meg den der selv. Den er vel litt mer vennlig enn min Mx510 og func1030 matte, som forøvrig spiser glides så det holder. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg tror jeg fikk en liten orgasme :\ Makan til snaxy mus og musematte skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Huh, det er jo ingenting som virkelig skiller denne fra DB såvidt jeg kan se?! (Bortsett fra litt mindre horelys..) Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Sånn mus skulle jeg gjerne likt og hatt Jeg smelter.....Den var Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Forstår ikke at dere er så jævlig begeistret...Spesifikasjonene er ikke annerledes enn på de vanlige DB, bare et litt penere design... EDIT: Leste på hjemmesiden deres at den ikke er 100% kompatibel med Mac. Endret 25. juli 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Men den musematta som fulgte med er nok ganske bra den og! Herregud, det så helt rått ut! Må ha.....har lyst på iallefall. Lenke til kommentar
G Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg tror jeg fikk en liten orgasme :\ Makan til snaxy mus og musematte skal man lete lenge etter! Jeg pleier ikke å bli våt av å se på hardware. Pent design på denne. Er enig i at den ser bra ut (orgasmen uteble visst). Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Den er retta mot pro brukere, men har spesifikasjoner som er klin lik razer db. Kunne i grunn bare kalt den razer db white ed. eller noe. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Denne musa og musematte var veldig pen ja. Fikk lyst på dette selv, den ser jo ut til å ha de samme spesifikasjonen som Razer Diamonback? Så den må jo egne seg fint til spilling også. Nei tror nok jeg må skaffe meg disse 2 gitt Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Snaksy den der, men har plasma og DB fra før så jeg gidder ikke å handle flere Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Har magma versjonen fra før av. Men den så snaxy ut, det gjorde den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Vakker... men den slår ikke min vakre RD plasma Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 iPod, anyone? ja takk. PM for adresse å sende den til. Tilbake till evnet: Det eg savner er at noko lager eit bra digitaliseringsbord, som ikkje koster skjorta. Er mykje meir behagelig å bruke enn vanleg mus til cad bruk. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Jeg mener designet på musa. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 den såg støgg ut, er sjøl ein fan av razer DB men den såg støgg ut, DB er eineste razer for meg!, plasma e no berre teit, denna va støgg.... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 "støgg" - hehe ontopic: Lurer på hvorfor lanserer ny mus med samme spesifikasjoner vis den er klin klik db ? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Den var tøff, men har desverre mx518 og qpad. :-/ Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Sikkle... Kan bare si at den var smooth! Men så er d hvit-fargen. Tenker da på hvor lett den kommer til å bi skitten, eller at skiten, flekker osv vil vises, er ikke dette noe vi ikke ønsker! For folket som kjøper denne må vell man være hipp med å unngå mye skit osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå