Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 har et problem med IE at det lukker seg å kommet opp et vindu der det står "microsoft explorer har et problem å må lukkes" jeg har windows xp norsk Lenke til kommentar
viranth Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jaha, du kunne gjerne kommet med litt mer informasjon om hva du gjør f.eks når dette skjer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 eh det er litt vanskelig å si ettersom det er ganske Random når det skjer men sist var når jeg var inne på SOL chat Lenke til kommentar
roac Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 eh det er litt vanskelig å si ettersom det er ganske Random når det skjer men sist var når jeg var inne på SOL chat Den første tanken som slo meg var at det kunne være en plugin av et eller annet slag som kan forårsake krasj. Men, dersom det er tilfelle så skal IE fortelle deg om det hvis du har XP med Service Pack 2. Men, så er det jo det med teori og praksis da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 vil problemet gå vekk vis jeg f.eks går over til firefox eller opera? Lenke til kommentar
roac Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 vil problemet gå vekk vis jeg f.eks går over til firefox eller opera? Det kan jeg ikke garantere, men det kan godt tenkes. FireFox og Opera er også teknologisk sett mer modne browsere enn det IE kan sies å være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 oki;)siste spørsmål Opera eller Firefox? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 last ned og test begge og bruk den du selv liker best Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Vill annbefalt deg å gjøre slik Lufen sier. Altså å prøve begge. Dette er uanset to svært gode browsere. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) eg bruker IE, man har instalasjonsfilen til FF på PCen, så eg skal instalere FF i dag tror eg Velg FireFox Endret 25. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Opera eller Firefox? Du må ikke finne på å spørre om det her inne! Det blir ramaskrik hver gang en Firefox vs. Opera diskusjon setter i gang og de to leirene mobiliserer troppene for kamp og rykker inn med hevede faner med slagordet "Her skal det overdrives"! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) har et problem med IE at det lukker seg å kommet opp et vindu der det står "microsoft explorer har et problem å må lukkes" jeg har windows xp norsk Rettelse: Microsoft Iexplore har mange problemer EDIT: Ikke ta det på gal måte, vill ikke starte noen browser-krig, men IE pleier som regel å lage mest kødd... Endret 25. juli 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Opera eller Firefox? Du må ikke finne på å spørre om det her inne! Det blir ramaskrik hver gang en Firefox vs. Opera diskusjon setter i gang og de to leirene mobiliserer troppene for kamp og rykker inn med hevede faner med slagordet "Her skal det overdrives"! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå