Gå til innhold

Sony Ericsson w800i med andre farger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei jeg tror jeg skal kjøpe meg sony ericsson w800i når den kommer men bare hvis den kommer i flere farger enn orange. Er det noen som vet dette

du kan jo kjøpe en K750i og oppgradere den. Den finnes i både sort (i alle butikker) og i sølv (fra www.importphones.no). Men da må du kjøpe minnekortet ved siden av.

På www.importphones.no har de også bilde av en w800i i hvit, men vet ikke om det er den versjonen som kommer for vanlig salg her i landet.

Endret av skjelsba
Lenke til kommentar
Hei jeg tror jeg skal kjøpe meg sony ericsson w800i når den kommer men bare hvis den kommer i flere farger enn orange. Er det noen som vet dette

W800i er ikke presentert i noen andre farger enn den orange, men det er jo mulig at dette kommer etter hvert.

Lenke til kommentar
Den øverste er D750

den midterste er antagelig en fargevariant av den

den nederste er W800i :)

Ikke for å være kjip, men har du sett nærmere på baksiden av det første, blå dekselet?

Vet du hvordan bakdekselet til en K750i/D750i ser ut?

Vet du hvordan bakdekselet til en W800i ser ut?

Og ved å svare på de tre foregående spørsmålene, hva blir konklusjonen da?

Lenke til kommentar
Ikke for å være kjip, men har du sett nærmere på baksiden av det første, blå dekselet?

Ikke for å være kjip, men du bør la vær å rette på folk med den tonen når du faktisk tar feil selv.

D750 har samme bakside som W800i, ikke som K750i. Da ble hele din post uten grunnlag og unødvendig.

Lenke til kommentar

Ikke for å være kjip, men du bør la vær å rette på folk med den tonen når du faktisk tar feil selv.

D750 har samme bakside som W800i, ikke som K750i. Da ble hele din post uten grunnlag og unødvendig.

Er ikke d750 samme som w800 bortsett fra programmvaren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...