Cigo Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 hei besøk ny nettside basketnorge.ning.com Lenke til kommentar
Silli Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 JA:) Jeg synes basketball er en super sport. Grunnen er enkel: Det er gøy, man får masse mosjon og man får treffe nye mennesker og se nye plasser! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Spillerf or nittedal basket ball klubb g14 Lenke til kommentar
skolegutt_16 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 skulle gjerne ønskt et baskeball lag her, men det har vi desverre ikke her Lenke til kommentar
Gryly Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 skulle gjerne ønskt et baskeball lag her, men det har vi desverre ikke her Hvor bor du? trodde det var lag overalt jeg.. siden det er lag i hønefoss liksom. og det er ikke en spess stor plass Lenke til kommentar
SkyBird Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Jeg har ikke lest alle postene, MEN det er et basketlag i Hønefoss -.- HBBK - Hønefoss Basket Ball klubb. Vi bruker ringerikshallen. Sjekk www.honefossbasket.no for mer informasjon Jeg liker basketball VELDIG godt, selvom jeg ikke er så veldig høy, så gjør det ikke noe. Det jeg liker med basket.. Det er enkelt og greit HELE sporten.(?) EDIT: Gammel tråd, sorry Endret 20. november 2008 av SkyBird Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Du er enten fan av basketball eller så er du ikke det slik fungerer det bare. Jeg har drevet med det i over 6 år snart og digger det. Fineste/beste sporten som er. Rett og slett fordi at den er fornuftig og rimelig, vanskelig å lære, men morsom å drive med. Alltid noe nytt å lære og alltid morsomt å spille kamper Lenke til kommentar
lillelk Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Basketball er drit gøy da jeg spiller basketball for toten , og vi er for det meste i oslo og spiller kamper , det er kjempe morro og tida går mye fortere når man har det gøy med venner sliter litt med skader men det går nok noen som spiller rundt oslo område i alders klassen 14-16 år eller noe sånt ?? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Synes basketball er generelt morsom. Har skutt så fælt i været i det siste at jeg får nesten til å dunke nå. Gleder meg til det sitter . Spiller bare med venner da ;p. Endret 22. mars 2009 av Centuss Lenke til kommentar
cokebo Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Basketball is "the shit"!!!!! ingenting er så digg som å kaste ballen opp i lufta og la ballen sni gjennom nettet, "swisjj, 3 poenger"!!!! det er bare herlig, er dere ikke enige? Virkelig synd at det ikke legges mer vekt på basketball her i Norge men heldighvis hadde jeg en kul gym lærer på skolen som elsket at jeg spillte basketball. hun likte å gjøre andre ting enn bare fotball hele tiden. var favoritt læreren min Basketball er bare herlig, er bare som faen at jeg ikke får spillt mer laget jeg var i ble oppløst og har ikke spillt aktivt siden. men uansett.... BASKETBALL 4 LIFE ! ! ! Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har veldig lyst til og starte med basket Men det er bare det at jeg ikke er noe god også har jeg en teori at de på laget (som jeg kanskje starter på) er mye lengre frem enn meg.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hadde en morsom siuasjon i gymmen for en uke sia. Jeg(som ikke spiller basket til vanlig) og en i klassen som gjør det skulle ha dunkekonkuranse. Startet helt greit uten at vi klarte å henge i kurven, men bare var nær kurven å scora. Så tok vi fram en trampoline å prøvde fra dunke fra straffe feltet. Var utrlolig nær enkelte ganger. Etter en stund tok vi den nærmere og når jeg prøvde da så fikk jeg perfekt sats og dunket perfekt. Mens jeg hang der og sprellet fant jeg ut at kurven holdt på å løsne, så etter å ha sluppet taket finner jeg ut at hele kurven er ødelagt og henger "litt" feil. I dag i gymmen spurte lærer om vi viste hvem som hadde gjort det. Aldri vært så stille før... Lenke til kommentar
cpt.kaptein Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 B ingenting er så digg som å kaste ballen opp i lufta og la ballen sni gjennom nettet, "swisjj, 3 poenger"!!!! det er bare herlig, er dere ikke enige? Dritdeilig Holder litt på med basket på fritiden (og bumpe eldgamle tråder på diskusjon) og det er kjempeartig , synd at det ikke er fler som spiller det . Prøver og motivere flere kompiser tho... Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ganske artig å spille basket, ja. Særlig om man spiller på kurver som er litt lavere enn normalt, slik at man klarer å dunke. Lenke til kommentar
Freshocking Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Baksetball er sterkt undervurdert i Norge! Elsker sporten, men finnes jo ingen klubber man kan spille for på amatør-nivå! Som guttunge var jeg med i en klubb i Trondheim, men den gikk i oppløsning. Skulle ønske det var flere klubber. Aner ikke hvorfor jeg liker det . Det er vel slik for de fleste. Det er bare noe ved sporten som tenner meg. De fleste som liker fotball vet vel sikkert ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå