Gå til innhold

Noen som synes Basketball er gøy å drive tia med?


Anbefalte innlegg

Basketball er en suveren sport synes jeg! :yes:

Noen som er enige? ;)

Hvis du er en av de som er enige: Kan du forklare hvorfor du nettopp liker basketball?

Hvis du i motsetning er en av de som ikke liker basketball kan du fortelle hva det er med basketball du ikke liker?

 

----------------------

 

Jeg leter etter et basketballag i nærheten av Hønefoss så hvis noen vet om noe lag er det veldig fint om dere kunne si ifra. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

å prøve og argumentere, for at basketball er en genial sport, mot fotball "tullinger" som bare har spilt basket i gym-timene er umulig. de fleste har den vrangforestllingen, som ofte mange gym lærere er med på å fremme, at fysisk kontakt i basket ikke er lov. det medfører selvfølgelig ikke riktighet. basketball er en sport som er langt mer fysisk agressiv en fotball.

 

til gutten fra hønefoss vil jeg bare anbefale at du tar kontakt med klubbene og høre om du kan få spille. jeg spiller selv på et lag der de fleste er "gamle" gutter(22-30). jeg er 16.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest medlem-105082

Ja, basketball er veldig morsomt å spille på fritiden. Veldig fin sport. Gleder meg til sommeren, for da skal det bli spilling. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...