JaguarXKR Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 En kamerat har tenkt å bestille et deksel han likte fra nettbutikken samt en datakabel - noen som har erfaringer med nettbutikken? Og er deres varer originalvarer? Mtp datakabel altså.. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg har handlet en del derifra. Bl.a. skjerm til 3660. Alt jeg har kjøpt der har funket fint, prisene er gode og servicen er utrolig bra! Frakten er billig og de sender kjapt til tross for at de holder til i danmark. Jeg anbefaler andre til å kjøpe derifra.... De er ihvertfall til å stole på. Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Da var en original Nokia DKU-2 datakabel bestilt - til en rimelig pris Hvor mange dager tok det før du mottok varen din? Og måtte du til posten for å hente den? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Den kommer i postkassa. Tar ikke mange dagene etter de har sendt den. 3 dager kanskje? Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Okey nice Da får jeg den i løpet av uka da - gratis MP3 til mobilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå