bokhylle Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hei! Har nettopp kjøpt meg nytt kabinett. Syntes det var litt kult, men har lyst til å gjøre noen forandringer. Har noen tips til hva jeg kan gjøre? Noen håndtak hadde vært nyttig, noen som vet om hvor det er kule handtak? Fint å bære rundt på LAN. hehe. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Det første jeg hadde gjort visst det var mitt kabinett, var å få bort den forferdelige fronten! (Jeg liker den ivertfall ikke) Så hadde jeg heller mekka noen passende håndtak etterpå Edit: Tykkrlief Endret 25. juli 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Hva burde jeg gjøre med fronten da? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Jeg syntes den logoen er forferdelig Kanskje sparkle over den. Er det noe lys bak de blanke plastbitene? Kanskje sette inn noe LED's der om det ikke er Edit: Kom på en ting til Hva med å sette netting foran luftehullet foran? Sage vekk de plastgreiene og sette inn netting (sort) Endret 25. juli 2005 av Meendel Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Er det noe lys bak de blanke plastbitene? Kanskje sette inn noe LED's der om det ikke er Det er LEDs i de, men de har et forferdelig dårlig lys. Kan så vitt se dem. Har tenkt å bytte dem. Det med netting hørtes tøft ut Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Uff... hva er vits å modde dette? Jeg ville ned modde det var jeg deg!! Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Uff... hva er vits å modde dette?Jeg ville ned modde det var jeg deg!! Hva mener du med det? Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 gjordt noe så de ikke ble så veeeldig overdrevet så de er nå... F. eks tatt vekk alt de der dritten på plexien osv... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det er fortsatt å modde det.. Sparkle fronten er vel en fin start.. Kutte ut det dritet over vinduet, sette inn f.eks. UV-blå eller grønn plexi! Viftehull i plexien er også fint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå