marius90 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hei. jeg er på utkikk eter noen gode billige front høyttalere, i prisklassen rundt 2000-3000kr helst gulvstående men det er ikke et must. ikke cerwin vega, skal brukes sammen med denne forsterkeren de skal også brukes sammen med subwoofer og jamo høyttalere, så om høyttalerne er av merket jamo er vel et pluss? Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hvor mange Jamo høyttalere er det snakk om? Bak + senter? I såfall er det et must å fortsette med Jamo, ettersom lyden på senterhøyttaler skal være mest mulig lik resten av høyttalerne. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 jeg har center fra jamo og bakhøyttalere fra jamo, så må jeg da ha jamo front også da? har noen noen å anbefale?? Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det er en tommelfingerregel å bruke fronthøyttalere fra samme serie som senterhøyttaleren, så høyttalerserien er det første stedet du bør lete. Finn ut hvilken serie senteren kommer fra, så finner du tilsvarende høyttalere på Jamos hjemmesider. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 du får lete etter brukte jamo høytalere på finn.no , har sett mye der Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 jeg skal kanskje selge mine jamo front høyttalere etterhvert så fort pengene til nye høyttalere kommer inn på konto Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 de solgte hvist mange brukte jamo på finn, men jeg tror jeg legger dette på hylla litt, tror heller jeg satser på å skaffe emg en litt større på skjerm og trådløs tastatur og mus, for da kan jeg fjerne skrivebordet og sette skjermen på et tv bord, det ser litt mer proft ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå