Gå til innhold

k700i, utrolig dårlig varighet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk å skru av bluetooth, og sett strømsparing på fullt. Det som bruker mye strøm er lyset bak skjermen, bluetooth, IR, Lydspilling og videoopptak. Dersom du er bevisst dette i din bruk, vil du få lengre holdbarhet på batteriet. Eller kan det hende batteriet blir bedre etter et par oppladninger, men du har ingen garantier...

Lenke til kommentar

I manualen står der at telefonen skal lades 4 timer første gangen, ikke 15-20 som du sier.

Jeg får se om ikke batteriet blir bedre de neste dagene, om ikke få jeg dra å få det byttet, for en telefon som ikke varer en hel dag er bortkastet.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
I  manualen står der at telefonen skal aldes 4 timer første gangen, ikke 15-20 som du sier.

Jeg får se om ikke batteriet blir bedre de neste dagene, om ikke få jeg dra å få det byttet, for en telefon som ikke varer en hel dag er bortkastet.

Det er viktig at du har en oppdatert fw på K700i, batteri-levetiden er mye lengre på nyere fw enn de eldre. Sjekk hvilken versjon du har og hvor gammel den er.

Du finner en oversikt over fw til K700i her: LINK!

Endret av klorin
Lenke til kommentar
Er flere tråder om dette.

Da burde vel du lese en av dem før du kommer med feilinfo? :whistle:

svortevik: Nei, det er ikke normalt og skyldes feil på telefon eller programvare (med mindre du bruker telefonen konstant hele dagen). Har ingenting å si hvordan telefonen ble ladet første (eller noen andre ganger)

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Første gang jeg ladet telefonen så holdt deni 20 timer før batteriet var helt flatt.

Hadde den så på lading over natten, og nå, 18 timer senere er batteriet igjen helt dødt.

Telefonen har ikke blitt brukt mye siden sist lading. ca 20 min samtaler, 10 min radio og mp3 + en 10-15 sms i dag. Har vel i tillegg tatt 3 bilder, samt filmet i 30 sek, og nå er som sagt batteriet helt dødt.

Jeg har siste firmware på telefonen, så kan ikke ha noe med det å gjøre.

Lader telefonen igjennom natten for å se om den holder lengre nå, om ikke leverer jeg den inn på tirsdag og forlanger ny tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...