Creutzfeld Jacob Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg er ikke den eneste med dette prob, men mitt er eksta kjipt. Når jeg lastet ned en patch for å få gta3 til å funke ok.(uten orange bokser og sugen grafikk) får jeg beskjed om at jeg har feil språk på pc'n...Hmmmm...jeg instalerer US og Uk, men fremdeles får jeg den feilen... er det noen som kan hjelpe meg??? [ Denne Melding var redigert av: Creutzfeld Jacob på 2002-08-01 09:58 ] Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Du må ha den norske versjonen av patchen! Har vært så snill og sende den til deg. "You got mail". Lenke til kommentar
Photons Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Hmmmm...jeg instalerer US og Uk, men fremdeles får jeg den feilen... Hva mener du? Har du lastet ned patchen for språket til din Windows XP? .. Og det virker ikke? Da har du isåfall gjort noe feil! Har du norsk, eller engelsk versjon av Xp da? Lenke til kommentar
Photons Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 OOps.. too late! :wink: Lenke til kommentar
Creutzfeld Jacob Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Jeg instalerte engelsk(US) og Engelsk (uk)de funker, men patch'n sier at det fremdeles er feil språk??? Jeg har Norsk xp... [ Denne Melding var redigert av: Creutzfeld Jacob på 2002-08-01 10:43 ] Lenke til kommentar
Creutzfeld Jacob Skrevet 1. august 2002 Forfatter Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Den 2002-08-01 10:13, MrA| skrev:Du må ha den norske versjonen av patchen! Har vært så snill og sende den til deg. "You got mail". TUSEN TAKK!!!!! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 På min maskin måtte jeg sette språket til Engelsk (Storbrittania) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Quote: Den 2002-08-01 10:39, Creutzfeld Jacob skrev: Quote: Den 2002-08-01 10:13, MrA| skrev: Du må ha den norske versjonen av patchen! Har vært så snill og sende den til deg. "You got mail". TUSEN TAKK!!!!! No problemo senior... Lenke til kommentar
erre Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 hvor finner jeg den patchen som retter på grafikkfeilen med geForce 4 i gta3? Trodde d var noe feil med gfx kortet mitt men heldigvis var d ikke d. Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Har en fiks her, men det er sikkert den samme (norsk) som er omtalt tidligere i denne diskusjonen. http://home.no.net/nyggens/MS Update Graphics Problems.zip ta cut & paste hvis ikke mellomrommene kommer med . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå