[c]hassum Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Når jeg fyret opp denne routeren så alt ut til å fungere som det skal. Problemet oppstod etter at jeg skulle sette på strømmen for andre gang. Da ville ikke power lampa lyse, men alle de 8 lampene for lan aktivitet og 10/100 lyser konstant. Ingenting fungerer lenger. Har prød å resette hele routeren, men til ingen nytte. Kommer også en rar dure lyd fra den hvis du hører godt etter. Har brukt 5 stk av typen 7004BR (Uten A) og ikke hatt et eneste problem med noen av dem. Har ringt SMC sitt gratis service nummer, men der kom jeg til en franskmann som prøvde å hjelpe meg på engelsk. Mao ingen hjelp i det hele tatt. Fyren kunne jo knapt engelsk! Har noen vært borti dette problemet. Er routeren defekt? Lenke til kommentar
andyp Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Har nettopp sendt tilbake en av disse. Virka bra de første 4 mnd, men etter det har jeg blitt disconnecta fra routern i tide og utide. Fikk ikke noe svar fra routern ved pinging en gang, og måtte slå av og på routern får å få den opp igjen. Men forrige uke ga routern seg helt. M1-leden begynte plutselig å blinke noe hemningsløst, og en reset funka ikke. Så nå venter jeg spent på en ny (kjekt med livstids-garanti på de der :smile: ) Lenke til kommentar
lobster Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Har hatt nestes samme problem. Min router ser tilsynelatende til å virke. Men den har begynnt å ødelegge nettverkskortene mine Hadde tre PC'r som var koblet på roueteren en dag var alle nettverkskortene døde. Satt i nytt av samme type kort utenfor roueter og da virket ting fint. Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Har en SMC Barricade 4 port Router...... la merke til den svake "skurringen" fra routeren jeg også.... men den jeg har funker fint... er ikke bestandig den greier å holde nettverket oppe da! det med at de "port" lampene lyser hele tiden er at switchen blir "restarta", sitter reset- knappen fast?? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Prøv å oppdatere til siste firmware! Det har jeg gjort, og jeg har ingen problemer. Har samme router som dere (SMC). Lenke til kommentar
mascot Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hm, det der med at nettverkskort blir ødelagt gjør at det ringer en bjelle hos meg. Hadde en 16port SMC tilkoblet med noen datamaskiner. Plutselig en dag var switchen ødelagt (Noen lys lyste konstant, noen blinket for aktivitet selv om alle TP-kablene var ute). Flere av nettverkskortene mine var også gått føyka. Jaja tenkte jeg, og trodde det kanskje var noen uønskede strømkomponenter som hadde kommet på strømnettet og ødelagt. Når jeg leser det dere har skrevet her, så spørs det nok om det kanskje var SMC-svitsjen som lagde ****skapen. Senere gikk min Barricade ruter (pga. tordenvær). Bestillte en ny en, og når jeg koblet den til stikkontakta kom det en ubehagelig pipelyd. Tydligvis no produksjonsfeil på disse siden dere også har fått samme feilen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå