Gå til innhold

Alt i ett LAN pc - nye planer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann igjen folkens..

Må bare si at jeg er veldig i tvil om jeg skal gå for modding av mitt kabinett, eller bygge pcen inni den gamle IBM CRT skjermen min..

Så jeg vil bare vite hva folkene synes? Hva jeg skal gå for, uansett hva det blir så kommer jeg med update så fort jeg begynner på prosjektet, men jeg er såpass i tvil, så jeg skal la dere bestemme, det som får mest stemmer frem til fredag den 05/08 skal jeg gå for :thumbup:

Endret av _plextor_
Lenke til kommentar
jeg stemmer for alt i et kabinettet hvis du skal lage det i CRT-sjermen så blir det veldig lite plass tror nå jeg. det blir i hvertfall liten plass hvis du skal bygge in høytalere.

Hvis det blir til at jeg lager pcen inni CRT skjermen, så blir det nok ikke noen høytalere innebygd da, tror det vil bli for liten plass til det. :(

Men da blir det nok et bra headset som skal brukes til LAN, også har jeg da et bra hjemmekino anlegg til pc da. Har hatt dette anlegget over et år, og kan absolutt anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar

Og så var det en ting til.

Tenkte da også at jeg skulle kjøpe meg et tv-kort med noe digital tuner greier så jeg kunne få inn mye kanaler, sånn som på parabol og slikt.

Men så er det det at jeg har egentlig 0 peiling på tv-kort til pc med tunere og slikt :blush:

Så kan noen hjelpe meg med det da? Jeg vil ha et kort som kan få inn MYE kanaler :thumbup:

Takk på forhånd :p

Lenke til kommentar

Tror ikke du kan få deg et tv kort med masse kanaler på utenom vist du

kjøper et veeeldig kraftig kort så kan ta i mot kanaler over hele verden, men

har aldrig sett noe sånt :p

Vist du derimot kjøper deg et tv kort og kobler til ein paraboltuner og

har parabol kan du nok få inn masse kanaler :)

Lenke til kommentar
Tror ikke du kan få deg et tv kort med masse kanaler på utenom vist du

kjøper et veeeldig kraftig kort så kan ta i mot kanaler over hele verden, men

har aldrig sett noe sånt :p

Vist du derimot kjøper deg et tv kort og kobler til ein paraboltuner og

har parabol kan du nok få inn masse kanaler :)

Det tror jeg faktisk ikke stemmer.

Fordi den gamle elektro læreren vi hadde for to år siden sa at han hadde tv kort i pcen, med piratkort, og han hadde masse kanaler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...