V!king1 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hei jeg har kjøpt en ca ny pc. specs står i profilen min. Har lest og hørt at min cpu, 3200+ kan klokkes ganske masse. har følgt en overklokkings guide her på forumet men får det fortsatt ikke til!! når jeg stiller på HTT (rett??) litt i bios går sjermen i "hvilemodus" når jeg har boota(gått ut av bios)..! er ikke så mye som skal til heller.. det skjer rundt 230på HTT uansett om jeg har multiplier på 8 eller 10.. cpu temperaturen er 29 grader idle og ca 34 load.. er det noen der som kan hjelpe meg ? er veldig frustrerende å møte "veggen" så tidlig med en slik pc som jeg har.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Du må nok sette ned HT mutiplier til 4x eller 3x.. Hvis HTT * Ht går over 1000 Mhz, så bør du stille ned HT. Jeg har skrevet en liten guide om dette her. Endret 24. juli 2005 av BaX Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) jada, den også har jeg satt ned..! men problemet er der fortsatt.. har lest den guiden din en gang før Endret 31. juli 2005 av ViPaZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå