Gå til innhold

Beskytte skjermen på kamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jepp, screen protector var kanskje det riktige "ordet" men hvor kan jeg få tak i slike til mitt spesifike kamera?

Du må kjøpe en universalløsning, også skjærer du den vel bare til så den passer skjermen på ditt kamera. Den vi selger der jeg jobber er en slik universalløsning.

Gå rundt i butikkene i nærområdet, og spør om de har eller kan bestille. Vet noen kan komme til å se rart på deg når du spør, men noen må jo ha det.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
jepp, screen protector var kanskje det riktige "ordet" men hvor kan jeg få tak i slike til mitt spesifike kamera?

Du må kjøpe en universalløsning, også skjærer du den vel bare til så den passer skjermen på ditt kamera. Den vi selger der jeg jobber er en slik universalløsning.

Gå rundt i butikkene i nærområdet, og spør om de har eller kan bestille. Vet noen kan komme til å se rart på deg når du spør, men noen må jo ha det.

4555511[/snapback]

Noen som vet om liknende beskyttelsesfilm har kommet til noen norske butikker nå? Var nylig i Tokyo og der så jeg beskyttelsesfolier til praktisk talt alle kameraer (fra mange ulike produsenter), så det skal vel ikke være så vanskelig å få tak i? Kjøpte til kameraene mine, men har fått forespørsler fra venner om det er mulig å skaffe noe tilsvarende i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...