Goliath Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har en nyinnkjøpt Ixus 700 og lurte på om det finnes slik skjermfiltere (a là de som settes på PDA'er) man kan sette på skjermen for å hindre riper osv. Hvor kan jeg evnt. få tak i dette? Lenke til kommentar
Tjodleik Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Hva med å klippe ut en liten firkant med plastfolie? Den burde gjøre susen. Har ikke prøvd, men det er jo en idé om ikke annet! Litt off topic; D70 skjermbeskytter er helt genial! Stor, men effektiv og funksjonell. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Det finnes spesiallaged plastfolie som enkelt kan settes på digitalkameraets LCD skjerm, som beskytter mot riper men samtidig ikke gjør skjermen vanskelig å se. En type heter Screen Protector, men finnes sikkert flere. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 jepp, screen protector var kanskje det riktige "ordet" men hvor kan jeg få tak i slike til mitt spesifike kamera? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 jepp, screen protector var kanskje det riktige "ordet" men hvor kan jeg få tak i slike til mitt spesifike kamera? Du må kjøpe en universalløsning, også skjærer du den vel bare til så den passer skjermen på ditt kamera. Den vi selger der jeg jobber er en slik universalløsning. Gå rundt i butikkene i nærområdet, og spør om de har eller kan bestille. Vet noen kan komme til å se rart på deg når du spør, men noen må jo ha det. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 jepp, screen protector var kanskje det riktige "ordet" men hvor kan jeg få tak i slike til mitt spesifike kamera? Du må kjøpe en universalløsning, også skjærer du den vel bare til så den passer skjermen på ditt kamera. Den vi selger der jeg jobber er en slik universalløsning. Gå rundt i butikkene i nærområdet, og spør om de har eller kan bestille. Vet noen kan komme til å se rart på deg når du spør, men noen må jo ha det. 4555511[/snapback] Noen som vet om liknende beskyttelsesfilm har kommet til noen norske butikker nå? Var nylig i Tokyo og der så jeg beskyttelsesfolier til praktisk talt alle kameraer (fra mange ulike produsenter), så det skal vel ikke være så vanskelig å få tak i? Kjøpte til kameraene mine, men har fått forespørsler fra venner om det er mulig å skaffe noe tilsvarende i Norge. Lenke til kommentar
makila Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 På computercity så skal de ha skjermbeskytter trur jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå